دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

خواص معجزه آسای این گیاه

فرق بابونه گاوی با بابونه معمولی چیست؟

بابونه گاوی از جمله گیاهان پرخاصیتی است که این روز‌ها برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محققان امنیتی ۲۱ برنامه تبلیغاتی مخرب را در گوگل پلی کشف کردند که خود را در قالب اپ بازی پنهان کرده‌اند. مرکز افتا از کاربران خواست در صورت وجود این برنامه ها، آنها را از گوشی خود حذف کنند.
همانطور که انتظار داشتیم اپل دیشب در مراسم «One More Thing» از اولین پردازنده اپل سیلیکون برای دنیای مک با نام «M1» رونمایی کرد.

آیا قواعد نا نوشته شبکه‌ های اجتماعی را می‌دانید؟ کارشناسان با توجه به تجربیاتی که در این سال‌ها از رصد و استفاده شبکه‌های اجتماعی به دست آوردند شما را با قواعد نا نوشته شبکه‌ های ارتباطی مجازی آشنا می‌کنند.

انتخابات اخیر آمریکا باز هم پای ادعای پیشگویی مجموعه انیمیشن «سیمپسون‌ها» را به تحلیل‌ها باز کرده است؛ آیا تولیدکنندگان این محصول شبکه فاکس واقعا پیشگو بودند؟

بسیاری از افراد با توجه به شرایط کاری و زندگی شان مجبور هستند ساعات طولانی از روز را در حالت نشسته به سر ببرند، در این گزارش به بررسی ارتباط شخصیت افراد با نحوه نشستن آنها پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

دانشمندان اعلام کردند تشخیص سریع وقوع سکته قلبی می‌تواند به میزان قابل توجهی خطر مرگبار بودن این بیماری را کاهش دهد.
از اسفندماه سال قبل که ویروس کرونا مهمان ناخوانده خانه‌هایمان شد و با توصیه‌های بسیاری که پیرامون رعایت نکات بهداشتی و تاکید بر عدم خروج از منزل می‌شد، بسیاری از کارها و فعالیت‌هایمان از جمله رفتن به آرایشگاه‌ها را به تعویق انداختیم، اما با طولانی شدن روند بیماری، ناچار لازم است فعالیتهای روزمره البته با رعایت پروتکلها به انجام برسد.