دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

در این گزارش خواهید خواند، تأثیر بلندمدت ماسک زدن در میان زنان منجر به تغییر ذوق وسلیقه آنها برای انتخاب نوع آرایششان - حتی در آینده پساکرونایی خواهد شد.

بهمن پگاه راد، روزنامه‌نگار و نویسنده کیهان بچه‌ها در مورد یکی از تجربه‌های متفاوت روزنامه‌نگاری خودش به خبرنگار پرسون گفت: روزی با شخصی مصاحبه کرده که در دوران کودکی قصه‌هایی با موضوع جن روی دفترهای فیلی می‌نوشت.
از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا تا کنون میزان تمایل مردان به تراشیدن ریش و اصلاح مو کاهش یافته است. این أمر دلایل متعددی دارد از جمله کاهش ارتباطات اجتماعی و بی‌اعتمادی به آرایشگاه‌ها.
اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌ های اجتماعی در سراسر جهان است که کاربران بسیاری در ایران دارد. اگرچه به نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی امکانات خیلی ویژه‌ای برای کاربرانش تدارک ندیده اما واقعیت متفاوت است.

یاکوتسک که در جنوب دایره قطب شمال و در قسمت شرقی روسیه واقع شده است ، به دلیل آب و هوای بسیار شدید خود شناخته شده است.

جملات و عکس هایی برای تبریک به دوستان و همکاران

متن رسمی و غیر رسمی تبریک شب یلدا

در این بخش مجموعه بی نظیر و خواندنی از متن های رسمی تبریک شب یلدا برای دوست و همکار را گردآوری کرده ایم می توانید این عکس نوشته های تبریک را برای دوستان و همکاران خود بفرستید.
پژوهشگر آیین‌های سنتی و موسیقی اقوام معتقد است شب چله، شب شکر نعمت است نه چشم و هم چشمی و تجمل‌گرایی، شبی است که باید حرمت معنوی آن رعایت شود و جنبه‌های همدلی و به اشتراک گذاشتن محبت با افراد مستحق برجسته‌تر شود.

داشتن حق رأی، حفظ شغل هنگام بارداری، داشتن حساب‌بانکی جزو ممنوعیت‌هایی است که تا همین ۱۰۰ سال پیش در بسیاری از کشور‌های اروپا و آمریکا در خصوص زنان اعمال می‌شده است.

در زمستان ۱۹۴۲ در کشاکش جنگ جهانی دوم، جنگلی در نزدیکی دریاچه لادوگای روسیه، در نزدیکی مرز این کشور با فنلاند بمباران می‌شود. جنگل آتش می‌گیرد و یک گله اسب از خشم شعله‌های آتش به دریاچه پناه می‌برند. اسب‌ها می‌خواستند شناکنان از جنگل در حال سوختن فرار کنند، اما ناگهان اتفاقی غریب رخ می‌دهد. رودخانه ناگهان یخ می‌زند و اسب‌ها در حال شنا، با سرهایی بیرون از آب درجا منجمد می‌شوند.

رنگ سال، خبری‌ست که طرفداران و اهالی مد، هرسال منتظر آن هستند تا لباس، تیپ و استایلشان را با آن هماهنگ کنند. امسال هم شرکت پنتون که به عنوان تعیین‌کننده رنگ سال، شهرت جهانی دارد و از سال ۲۰۰۰ به بعد هر سال رنگ خاصی را به عنوان رنگ سال معرفی کرده است، رنگ سال جدید را مشخص کرد.

روز گذشته یکی از شرکت‌های تاکسی اینترنتی فایلی صوتی‌ از یکی از رانندگان خود منتشر کرد که در این فایل راننده که آقای مکوندی نام دارد، از پشتیبانی درخواست می‌کند که هزینه سفر را به حساب مسافر بازگرداند چرا که او پرستار بخش کرونا بوده است.