چگونه در عکس ها بلندتر به نظر بیاییم؟

برای بلندتر به نظر امدن در عکس ها روش های ساده ای وجود دارند که با رعایت انها میتوانید عکس هایتان را زیبا تر کنید.
تصویر چگونه در عکس ها بلندتر به نظر بیاییم؟

به گزارش سایت خبری پرسون، بلند تر و کشیده تر دیده شدن در عکس ها باعث جلوه ی بیشتر عکس میشود، در ادامه مطلب قصد داریم روش های ساده برای بلند تر به نظر امدن در عکس ها را عنوان کنیم.

1-انتخاب لباس مناسب

برای عکس گرفتن، لباس هایی را انتخاب کنید که قد شما را بلند تر جلوه میدهند. تکنیک های زیر را در نظر بگیرید:

  • لباس های راه راه با خطوط افقی شما را کوتاه تر میکنند. در عوض خطوط عمودی باعث میشوند شما کشیده تر بنظر برسید.
  • شلوار های گشاد بدن شما را پر تر و پاهایتان را کوتاه تر نشان میدهند.
  • لباس های یقه هفتی گردن شما را کشیده تر نشان میدهند و توجه افراد را به صورتتان جلب میکنند.
  • پیراهن های کوتاه بپوشید. لباس هایی که متناسب با بدن شما باشند، فرم بدنتان را کشیده نشان میدهند. لباس های گشاد و بزرگ سایز نپوشید.
  • دامن ها و شلوار های فاق بلند، پایین تنه شما را بلند تر نشان میدهند. از آنجا که قد شما بیشتر به پاهایتان وابسته است، بلند نشان دادن پا میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.
  • سعی کنید یک رنگ لباس بپوشید. یک رنگ بودن پوشش پایین تنه و بالا تنه باعث میشود بدن شما کشیده تر بنظر برسد. یک رنگ پوشیدن خصوصا اگر از رنگ های تیره استفاده کنید، شما را جذاب و خوش استایل نشان میدهد.

2-به زاویه عکستان دقت کنید

سعی کنید از زاویه پایین از شما عکس گرفته شود. این تکنیک قد افراد را بلد تر نشان میدهد. وقتی دوربین متمایل به بالا باشد، بدن باریک تر و کشیده تر دیده میشود. سعی کنید به دوربین نگاه کنید یا سرتان را طوری تنظیم کنید که مشخص نشود که عکس از زاویه پایین گرفته شده. ممکن است برای این کار به کمی تمرین نیاز داشته باشید اما وقتی که این تکنیک را یاد بگیرید، از نتیجه آن راضی خواهید بود.

3-فضای خالی زیاد در بالای کادر عکس نباشد

در عکس های تکی یا دسته جمعی که گرفته می شود، سعی کنید خیلی فضای خالی بالای سرتان نباشد یعنی از سرتان تا انتهای فریم فضای خالی زیاد نباشد. زیاد بودن فضای خالی بالای سر در عکس ها باعث کوتاه تر دیده شدن شما می شود. در عکس هایی که برای بحث مدلینگ یا سلفی یا عکس های دورهمی ها گرفته می شود این دو نکته خیلی مهم است.

4-نحوه ایستادنتان در عکس ها را تنظیم کنید

یکی از پاهایتان را جلوتر قرار دهید. این تکنیک، چه ایستاده باشید چه نشسته، میتواند بدن و مخصوصا پاهای شما را کشیده و بلند نشان دهد.

نیازی نیست حتما در عکس ها ثابت بایستید. ژست راه رفتن، خصوصا با قدم های بلند، پاهای شما را کشیده و قدتان را بلند تر میکند. اینکه در عکس یک قدم بزرگ به جلو بردارید، تاثیر خوبی در قد شما خواهد داشت. دقت کنید که ژست راه رفتن شما طبیعی بنظر برسد.

5-برش عکس از وسط اشتباه است

در یک عکس، پاهای شما بیشترین تاثیر را بر قدتان دارند بنابراین بریدن پایین تنه در عکس باعث میشود شما کوتاه بنظر برسید. برای تاکید بر قد، باید عکس هایی بگیرید که تمام بدنتان در آن افتاده باشد.

6-استفاده از نرم افزار های افزایش قد

نرم افزار های زیادی برای افزایش قد وجود دارند. نوعی برنامه جدید با فشاردادن یک دگمه کوچک قد افراد را در عکس ها بلندتر و آن ها را لاغرتر می کند.

برنامه Spring بر روی اندروید و iOS عمل می‌کند و تصویر را به گونه‌ای بسط می‌دهد که در آن افراد بلندتر به نظر برسند.

7-در عکس های دسته جمعی حالت نشسته را ترجیح دهید

وقتی دوستانتان قدشان از شما بلندتر هست، میتوانید با این تکنیک اختلاف قدتان را مخفی کنید. وقتی همه در عکس نشسته باشند، مشخص نمیشود که چه کسی بلند تر و چه کسی کوتاه تر است.

330488