اخبار منتخب استان‌ها

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس خبر داد:

تعطیلی نماز جمعه این هفته در ۲۰ شهر قرمز کرونایی فارس

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس اعلام کرد: نماز جمعه ۲۱ شهریور به دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا در شیراز و ۱۹ شهر استان اقامه نخواهد شد.
مدیرسازمان تعاون روستایی استان فارس:

فلسفه وجودی شبکه تعاون روستایی خدمات رسانی است

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس درروز چهارشنبه 19 شهریور در دیدار با محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خاطرنشان کرد : فلسفه وجودی شبکه تعاون روستایی فارس خدمات رسانی است.
استان فارس یکی از استانهای مهم برای گردشگری کشور ایران بشمار می رود. چون که مهمترین آثار تاریخی و طبیعی و تمدن ایران در این استان قرار گرفته است. نه تنها مهمترین آثار تاریخی ایران بلکه جهان، به نام تخت جمشید در این استان و در شهرستان مرودشت قرار گرفته که خود سند معتبر تمدن ایران بحساب می آید و از مهمترین جاهای دیدنی شیراز است.
مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت: شرکت هواپیمایی آسمان دوباره پروازهای خود در مسیر بجنورد - تهران را، که برای مدتی معلق شده بود، برقرار کرده و ۲ روز در هفته پرواز خواهد داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان خبرداد

کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از توقیف یک دستگاه کامیونت و کشف ۶ هزار لیتر گازوئیل خبر داد
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به منتفی شدن پیاده روی اربعین امسال به علت شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: دولت عراق  اخیرا اعلام کرده که امسال زائرین خارجی را پذیرش ندارد. به همین دلیل اربعین امسال هیچ اعزامی برای پیاده روی اربعین از کشور ایران  و  از استان کرمانشاه به عراق نخواهیم داشت.
ورود مسکن به بازار بورس گرانی مسکن را به همراه دارد

ضرورت اصلاح و بازنگری در طرح های ساخت مسکن با حضور انبوه سازان

رئیس انجمن انبوه سازان فارس در ارتباط با طرح مباحثی پیرامون ورود بازار مسکن به بازار بورس گفت: گرچه ممکن است اتصال بازار مسکن به بازار بورس در هفته های آینده اجرایی شود اما پیش بینی می شود به دلیل اینکه برای این کار کارشناسی دقیق انجام نشده است مشکلاتی به وجود آورد که در نتیجه باعث گرانی مسکن شود.
‍ فرماندار شهرستان هرسین خبرداد:

فعالیت کارگاههای گلیم بافی در قالب کمیته صنایع دستی

ششمین جلسه شورای هماهنگی توسعه شهرستان هرسین با موضوع ایجاد پروژه های محرومیت زدایی و انسجام فعالان حوزه گلیم این شهرستان  با حضور مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه ، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان هرسین برگزار و در این جلسه،  ایجاد پروژه های محرومیت زدایی و حمایت از صنعت گلیم در شهرستان هرسین مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت. 

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

کرونا نفس های یک نفر را از شمارش انداخت/ تاکنون 545 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 545 نفر رسید.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان:

ماهیت پارلمان شهری جلب اعتماد مردمی است

حاج حسن نوروزی: ماهیت پارلمان شهری شفاف ‌سازی در امور اجرایی ، ارائه خدمت صادقانه و شهروندمحوری در راستای جلب اعتماد و رضایت مردم است.
استاندار فارس اعلام کرد که در استمرار سفر دکتر محمدباقر نوبخت به این استان و تصویب اختصاص اعتبار به تعدادی از پروژه‌های عمرانی، اکنون اعتبار بسیاری از آنها تخصیص داده شده و مابقی در دست ابلاغ است.
فرمانده یگان ویژه استان فارس خبر داد

اهدای اعضای بدن مامور پلیس فارس به بیماران نیازمند

فرمانده یگان ویژه استان فارس با ابراز تاسف از درگذشت یکی از ماموران جوان این یگان، گفت: با رضایت خانواده، اعضای حیاتی بدن استواریکم "سید رضا حسینی" به بیماران نیازمند دریافت عضو، اهداء می‌شود.
مدیرعامل دفتر تسهیل گری و توسعه محله سعدی شیراز:

تا دو سال آینده سعدی به یک محله مطلوب تبدیل خواهد شد

مدیرعامل دفتر تسهیل گری و توسعه محله سعدی با اشاره به وجود مولفه‌های اولویت دار در این منطقه برای ساماندهی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تا پایان امسال، اظهار کرد: تا دو سال آینده سعدی به یک محله مطلوب تبدیل خواهد شد.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی گفت: ایجاد صرافی از طریق استانداری و کمیسیون هماهنگی بانک های استان پیگیری در حال پیگیری است و در کنار آن شعبه صرافی بانک ملی در استان ایجاد می‌شود.
مدیرکل ثبت احوال استان همدان خبر داد:

کاهش 4 درصدی ازدواج در همدان

مدیرکل ثبت احوال استان همدان از کاهش 4 درصدی ازدواج در استان همدان در 5 ماهه امسال خبر داد و گفت: شیوع ویروس کرونا در موضوع ازدواج و برگزاری مراسمات عروسی تاثیرداشته است.
معاون فنی جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد:

تولید گردو در 1600 هکتار از باغات اسدآباد

معاون فنی جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد از تولید محصول گردو در 1600 هکتار از باغات اسدآباد خبر داد و گفت: یک هزار و ۵۰۰ نفر بهره بردار در بخش باغات گردو در شهرستان اسدآباد فعال است.