در جاده تایم‌تریل پارالمپیک؛

رکابزن زنجانی عنوان یازدهمی را از آن خود کرد

مهدی محمدی ورزشکار زنجانی اعزامی به پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در جاده تایم‌تریل در جایگاه یازدهم نشست.
تصویر رکابزن زنجانی عنوان یازدهمی را از آن خود کرد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، در ادامه مسابقات دوچرخه‌سواری پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و در جاده تایم‌تریل، صبح امروز (۹ شهریورماه) مهدی محمدی نماینده زنجانی کشورمان با ثبت زمان ۵۳ دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۶۵ صدم‌ثانیه از خط پایان عبور کرد و یازدهم شد که در این مرحله از رقابت‌ها ورزشکاران هلند، اوکراین و استرالیا به ترتیب اول تا سوم شدند.

این ورزشکار زنجانی، پیش از این در ماده پیست تعقیبی انفرادی ۴۰۰۰ متر C۵ به مصاف حریفان خود رفت و از رسیدن به مرحله فینال بازماند. وی در این مرحله با زمان ۵ دقیقه و ۹ ثانیه و ۱۵۴ صدم‌ثانیه در رده دهم گروه خود قرار گرفت و از صعود به مرحله پایانی بازماند. در این گروه، فولون از فرانسه با ثبت رکورد ۴ دقیقه و ۱۸ ثانیه و ۲۷۴ صدم‌ثانیه اول شد و ورزشکاران استرالیا و اوکراین نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

وی هنوز یک شانس‌های دیگر در این بازی‌های داشته و قرار است در جاده استقامت که روز جمعه ۱۲ شهریورماه برگزار می‌شود، به مصاف حریفان خود برود.

گفتنی است رقیه شجاعی دیگر ورزشکار زنجانی اعزامی به این آوردگاه، قرار است فردا (۱۰ شهریورماه) در دومین تقابل خود با حریفان، شانس خود را برای کسب مدال امتحان کند.

منبع: ایسنا

336082