اخبار منتخب استان‌ها

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز خبر داد:

پروژه تقاطع غیر همسطح شهیدان یغمور مهرماه به بهره برداری می‌رسد

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز با اعلام اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح شهیدان یغمور(باهنر ، کمربندی) به زودی به بهره برداری می‌رسد، افزود: این پروژه مراحل پایانی اجرایی خود را طی می‌کند و در تلاشیم پس از تکمیل عملیات روکش نهایی آسفالت، تامین روشنایی و فضای سبز آن، در نیمه اول مهرماه به بهره برداری برسد.
رئیس بخش پریناتالوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

انجام یک عمل جراحی اختلال ژنتیکی جنین در شیراز

رئیس بخش پریناتالوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تیمی متشکل از متخصصان مختلف برای اولین بار موفق به انجام یک عمل جراحی برای حذف یکی از ۲ جنین دچار اختلال ژنتیکی، شدند.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

روز بدون فوتی در استان کرمانشاه/ تاکنون 546 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 546 نفر رسید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

احتمال افزایش تعداد مبتلایان کرونایی در فارس در مهرماه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد: با توجه به نزدیکی به فصل پاییز احتمال افزایش تعداد مبتلایان مثبت کرونایی در فارس طی روزهای آینده به ویژه مهرماه دور از انتظار نیست.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی فارس:

تسهیلات کرونایی خنجری بر قلب مدیران آژانس‌های خدمات مسافرتی است

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی فارس، اعطای تسهیلات کرونایی به ازای هر یک‌ نیرو‌۱۲ میلیون‌ تومان به این دفاتر را به مثابه خنجری بر قلب مدیران آژانس‌ها توصیف کرد و گفت: تاکنون گزارشی از دریافت این تسهیلات از سوی دفاتر نداشته‌ایم و بعید می‌دانم کسی دریافت کرده باشد.
با اصرار و پافشاری اولیاء دم؛

حکم قصاص نفس یک متهم به قتل در شیراز اجرا شد

حکم قصاص یک متهم به قتل که در سال 97 فردی را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح امروز در زندان عادل آباد شیراز به مرحله اجرا درآمد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی:

سازمان بورس و اوراق بهادار مصوبات را شفاف منتشر کند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار که متصدی شفافیت در اقتصاد و نظام مالی است، مصوبات شورای عالی بورس را علنی و شفاف منتشر نمی‌کند.
مدیر کل کمیته امداد استان همدان گفت: رزمایش شور عاطفه‌ها در ۵۳ مرکز نیکوکاری محلات و ۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی از امروز برگزار می شود.
رئیس جامعه هتلداران فارس اعلام کرد:

اشغال ۵ تا ۱۰ درصدی ظرفیت هتل ها در فارس

رئیس جامعه هتلداران فارس از تعطیلی ٤٥ درصد از هتل های از اسفندماه ٩٨ تاکنون خبر داد و سطح اشغال هتل های فعال فارس را ٥ تا ١٠ درصد اعلام کرد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان خبر داد:

اعزام تیم های سلامت به مدارس شهری و روستایی

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از اعزام تیم های سلامت به مدارس مناطق شهری و روستایی برای نظارت بر رعایت بهداشت دانش آموزان خبر داد و گفت: تاکنون مدرسه‌ای در همدان وجود نداشته که اقدامات لازم را در راستای رعایت نکات بهداشتی انجام نداده باشد.
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز معتقد است درحالی‌که کلان‌شهرهای رقیب با اتحاد و انسجام مثال‌زدنی، یپشرفت‌های محسوسی در سطح کشور داشته‌اند، شیرازی‌ها از بدو انقلاب تا کنون قربانی اختلافات درونی می‌شوند.
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس عنوان کرد:

پیشتازی فارس در زمینه توسعه زیرساخت های گردشگری در چند سال اخیر

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت : استان فارس در چند سال اخیر در زمینه توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری از جمله استان های پیشتاز بوده است .
مسعود مصطفی جوکار نایب قهرمان المپیک آتن : کشتی‌گیران آینده دار همدان اگر می‌خواهند در میادین بزرگتر افتخار آفرینی کنند باید فکر و زندگی‌شان را قهرمانی بار بیاورند.