رضایت مادر اردبیلی برای قاتل فرزندش

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون این نهمین پرونده قصاص بود که به همت مسوولین زندان منجر به رضایت اولیای‌دم و رهایی محکوم از قصاص نفس شده است.
تصویر رضایت مادر اردبیلی برای قاتل فرزندش

به گزارش سایت خبری پرسون، هشت ماه پیش در یکی از روستاهای حومه شهرستان خلخال، اختلاف دو دوست قدیمی و عدم مهارت در کنترل خشم، منجر به درگیری و نهایتا قتل یکی از طرفین شد.

یاسر امجدی، مدیرکل زندان‌های استان اردبیل اظهار داشت: پس از سیر مراحل قانونی و تحویل محکوم به زندان خلخال، با مشاهده ندامت شدید و پشیمانی قلبی محکوم از عمل ارتکابی، دعوت از اولیای‌دم و فراهم نمودن زمینه صلح و سازش در دستورکار شورای حل اختلاف زندان خلخال قرار گرفت.

وی تصریح کرد: به همت رییس زندان خلخال و مسوول فرهنگی این مجموعه پس از جلسات متعدد با مادر مقتول بعنوان تنها ولی‌دم پرونده و پیگیری‌های مستمر شعبه شورای حل اختلاف این زندان بالاخره مادر مقتول رضایت کامل و بی‌قید و شرط خود را اعلام و ثواب این امر خداپسندانه را به روح پسرش اهدا کرد.

گفتنی است؛ از ابتدای امسال تاکنون این نهمین پرونده قصاص بود که به همت مسوولین زندان منجر به رضایت اولیای‌دم و رهایی محکوم از قصاص نفس شده است.

منبع:تسنیم

459292