مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل:

دوگانه سوز کردن خودرو یکی از راه‌های موثر در کاهش مصرف سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، 4400 خودرو در سطح  استان دو گانه سوز شده است.
تصویر دوگانه سوز کردن خودرو یکی از راه‌های موثر در کاهش مصرف سوخت

به گزارش سایت خبری پرسون،​​ ​​سید حجت مدنی 5 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون، 4400 خودرو در سطح استان دو گانه سوز شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل اضافه کرد: تاکنون چهار هزار و 931 دستگاه خودرو در سامانه gcr.niopdc.ir برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 4400 خودرو دو گانه سوز شدند و 531 دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

وی با اشاره به آغاز دو گانه سوز کردن خودروهای مسافر بر اینترنتی افزود: طرح تبدیل خودروهای مسافر بر شخصی به دو گانه سوز با اولویت ماشین های پر مصرف و اعطای یارانه از ماه های قبل شروع شده است و بر اساس آن حدود 75 درصد از هزینه تبدیل به صورت یارانه دولتی پرداخت می شود.

مدنی خاطر نشان کرد: دوگانه سوز کردن خودرو یکی از راه‌های موثر در کاهش مصرف سوخت و آلودگی شناخته شده و یکی از سالم‌ترین سوخت های رایج در تمام جهان می‌باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل اضافه کرد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه های مجاز تبدیل اقدام کنند.

منبع:ایسنا

459230