اخبار منتخب استان‌ها

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز:

کاغذ از سایت‌های اداری شهرداری حذف می‌شود

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره بر حذف کاغذ از سایت‌های اداری، شهرداری را موظف دانست اقدامات لازم جهت دستیابی به شهرداری الکترونیک و سیستم peaper less را استخراج کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از اعلام آمادگی استانداری مازندران برای احیای موقوفات و سرمایه‌گذاری در اراضی وقفی با مشارکت سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: اوقاف مازندران اراضی مستعد سرمایه‌گذاری موقوفات را شناسایی و به استانداری معرفی کند تا اقدامات بعدی در خصوص سرمایه‌گذاری در آن صورت گیرد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید ۲ هزار و ۳۰۰ بسته نوشت‌افزار در طرح «مهر تحصیلی» موقوفه سیف‌الدوله ملایر با هزینه 700 میلیون تومان توزیع شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

مراجعه 529 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان در24 ساعت گذشته

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از مراجعه 529 بیمار تنفسی و مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان در24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: از نیمه دوم شهریور شاهد افزایش آمار کرونا در استان همدان هستیم.
نامه کارگران پالایشگاه کرمانشاه به "آیت الله رئیسی"

از خصوصی سازی حمایت کنید

با توجه به شرایط نامطلوب کارگری در بعضی از واگذاری ها به بخش خصوصی بر خود لازم دانستیم جهت اطلاع حضرتعالی رضایت و حمایت قاطع خود را از واگذاری شرکت و مدیریت بخش خصوصی اعلام نموده و تاکید نماییم شرکت پالایش نفت کرمانشاه با استفاده از همه ظرفیت های بالقوه و بالفعل موجود آماده توسعه و پیشرفت همه جانبه در سالیان آتی می باشد.





اکبر فلاح مربی اسبق تیم ملی کشتی جوانان:

فقط به خاطر رفاقت به کشتی اصفهان کمک می‌کنم

قهرمان سابق کشتی آزاد جهان گفت: فیلمی از دوره مربیگری‌ام در تیم ملی جوانان می‌دیدم که خودم فن درخت کن را نشان می‌دهم، الان دیگر نمی‌توانم آن حرکت را انجام دهم باید قبول کنیم که مربیگری هم دوره‌ای دارد.
همزمان با یادواره شهدای ورزشکار استان همدان از 3 کتاب چاپی مربوط به شهدای ورزشکار که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تدوین شده، رونمایی شد.
اولین شهید مدافع حرم کرمانشاه؛

به کدام شهید لقب شیر سامرا داده بودند؟

به گفته مادر شهید مهدی نوروزی: شجاعت و دلیری‌های مثال‌زدنی مهدی، دلیلی شد تا او را با نام «شیر سامرا» بشناسند. در عملیات‌هایی که در سامرا و نواحی آن انجام می‌شد، هرجا نیروها تحت فشار قرار می‌گرفتند و به تنگنا می‌رسیدند، از مهدی می‌خواستند تا با نیروهایش به کمک آنها برود و غائله را ختم کند او خط شکن و همیشه در وسط میدان معرکه بود.
با توجه به ورود جمعی از گردشگران غیر بومی به دره ویژدرون استان ایلام و بروز حادثه و فوت یکی از این گردشگران، تیم واکنش سریع و تیم کوهستان جمعیت هلال احمر به منطقه وارد شدند که سجاد دانش مسئول کارگروه سنگ‌نوردی هیات کوهنوردی استان در این عملیات حضور و نقش بسزایی داشت.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خبر داد:

هیات بسکتبال لرستان صاحب سالن اختصاصی می‌شود

کریمی با اشاره به این‌که هیات بسکتبال لرستان صاحب سالن اختصاصی می‌شود گفت: بسکتبال لرستان پیشینه خوبی دارد و باید کمک کنیم تا به جایگاه اصلی‌خود باز گردد.
در آخرین بازی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا؛

سپاهان مچ شاگردان ژاوی را خواباند

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم السد قطر با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید اما با توجه به اختلاف دو امتیازی خود با این تیم در رده سوم قرار گرفت و با این رقابت ها خداحافظی کرد.
با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام (ره) و استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه سوم مهر ماه در سالن شهدای دولت استانداری تفاهم نامه احداث ۲ هزار واحد مسکن محرومین استان کرمانشاه مبادله شد.