اخبار منتخب استان‌ها

امیر دریادار سیاری معاون هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی:

محور جنگ‌های آینده علم و دانش است

معاون هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این‌که باید برای مقابله با تهدیدات آینده آماده شویم و ابزار کار لازم را داشته باشیم، عنوان کرد: اگر بخواهیم استقلال، تمامیت ارضی و امنیت خود را حفظ کنیم باید برای جنگ‌های آینده آماده شویم و بدانیم محور جنگ‌های آینده علم و دانش است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خوشحالم که بعد از چند ماه دوری کشتی گیران از مسابقات، دوباره شاهد حضور آن‌ها به روی تشک کشتی آن هم با برگزاری رقابت های لیگ خواهیم بود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

میانگین سنی مبتلایان به کرونا ۸ سال پایین آمده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حوزه کنترل کرونا هنوز به نیمه راه هم نرسیدیم و هم‌چنان تجمع در نانوایی‌ها، پاساژها و آرامستان‌ها عمده مشکل ما هست.
محمدبنا‌سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی:

رابطه من با سوریان مثل پدر با پسرش است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: منتظر روز ۱۴ مهرماه و اعلام اتحادیه جهانی کشتی در مورد برگزاری رقابت‌های جهانی یا عدم برگزاری آن هستیم.
استاندار فارس خواستار شد:

طرح های خطر پذیری مناطق تهیه شود

استاندار فارس با تأکید بر لزوم بهره گیری از نظرات اساتید و کارشناسان امر در تهیه طرح‌های خطر پذیری خاطر نشان کرد: امسال در مواجه با آتش سوزی های مناطق مختلف، تلاش‌های خوبی انجام شد و خوشبختانه همه بخش‌های انتظامی و اجرایی و مردم هماهنگ و پرتلاش در میدان حضور داشتند

بردستانی با اشاره به ابلاغ افزایش حقوق کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران استان بوشهر گفت: امیدواریم با بهبود وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران، شاهد تلاش بیشتر آن‌ها در راستای عمران و آبادانی و زیباسازی شهرهای استان باشیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: کرونا را شکست نمی دهیم بلکه مهار می کنیم زیرا که باید زندگی کردن با کرونا را بیاموزیم همانطور که هر ساله با آنفلوانزا مواجهیم.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس از فراخوان دعوت به همکاری متقاضیان تدریس در مراکز آموزش غیردولتی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 99 خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: 29 دانش آموز این استان امسال به مرحله نهایی المپیادهای علمی‌کشور راه یافتند و این درحالی است که سال گذشته تنها 17 دانش آموز استان به این مرحله راه یافته بودند.
رئیس مجمع نمایندگان فارس خبر داد:

قالبیاف به فارس سفر می کند

رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به نشست اخیر اعضای این مجمع با رئیس مجلس، با توجه به درخواست نمایندگان از سفر قالیباف به استان خبر داد.