اخبار منتخب استان‌ها

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه گفت: پروژه ساخت تصفیه‌خانه آب کرمانشاه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت تخصیص اعتبار در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار زرقان عنوان کرد:

بنای تعطیلی کارخانه‌ها را نداریم

شهردار زرقان، پرداخت سهم زرقان از آلایندگی‌ها پس از استقلال و ارتقا در طرح تقسیمات کشوری را یکی از آرزوهای بزرگ شهرداری زرقان عنوان کرد و گفت: با ارتقای این شهر، درآمد قابل توجهی از آلایندگی ها به میزان ٢٨ میلیارد تومان برای شهرداری‌های زرقان، لپویی و دهیاری‌های این شهرستان تزریق شد.
زلزله در فارس؛

کنارتخته فارس لرزید

ساعتی پیش زلزله‌ای با قدرت ۴.۳ ریشتر منطقه "کنار تخته" استان فارس را لرزاند.
استاندار کرمانشاه با عنوان این‌که تاکنون هزینه‌های ملی زیادی به کرمانشاه تحمیل شده است، گفت: زمانی که کشور روی ریل توسعه قرار داشت کرمانشاه به دلیل جنگ تحمیلی و عملیات مرصاد، هشت سال از سایر استان‌ها عقب افتاد و مردم این استان انتظار دارند دولت با تخصیص اعتبارت ویژه‌ این عقب‌افتادگی را جبران کند.
معاون امور عمرانی استانداری فارس خبر داد:

تسریع در روند اجرای پروژه کمربندی شمال شرق شیراز

معاون امور عمرانی استانداری فارس گفت : پروژه کمربندی شمال شرق شیراز، یکی از پروژ‌ه‌هایی است که می‌توان با جذب سرمایه گذار و استفاده از ظرفیت‌های قانونی آن را به بهره برداری رساند.
در یک ارتباط ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور؛

٤ پروژه گردشگری در فارس افتتاح شد

مدیرکل میراث ‌فرهنگی فارس از افتتاح چهار پروژه گردشگری با حضور ریاست‌ محترم جمهوری و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی به‌ صورت ویدئوکنفرانسی خبر داد.
مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 44 هزار بسته معیشتی شامل اقلام آموزشی و بهداشتی به ارزش 21میلیارد تومان بین 105هزار خانوار افراد تحت پوشش استان توزیع شده است.
ربانی مهر در مجمع عمومی فدراسیون اسکواش:

هیات های ورزشی نیازمند حمایت بیشتر وزارت ورزش و جوانان هستند

رئیس هیئت اسکواش استان همدان در جلسه مجمع عمومی فدراسیون اسکواش که از طریق ‌ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون اسکواش کشور برگزار شد شرکت کرد.
رئیس هیئت کبدی استان همدان در آیین معارفه سرپرست هیئت کبدی شهرستان همدان گفت: ساختار مستقل هیئت شهرستان همدان از هیئت استان موجب رشد کبدی در همدان می‌شود و بررسی موانع رشد این رشته ورزشی را دقیق تر می‌نماید.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان مطرح کرد؛

تکمیل زنجیره ارزش محصولات کشاورزی راهبردی برای تحقق جهش تولید

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: شهرستان ارسنجان پتانسیل بالایی در تولید محصول انار در سطح استان فارس دارد و امید است بتوان این محصول، وارد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی گردد.
مدیرنمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس اعلام کرد:

نمازجمعه فردا در٢٠ شهر قرمز کرونایی فارس اقامه نمی‌شود

مدیرنمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس با بیان این‌که به دلیل حاکمیت وضعیت قرمز بیماری کووید ١٩، در برخی شهرستان‌هاای استان، نماز جمعه فردا ٤ مهرماه در ٢٠ شهر فارس اقامه نمی‌شود افزود: احتمال برگزاری نماز جمعه در همه شهرستان‌ها از ١١ مهرماه می باشد.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان خبرداد:

اصلاح و بهسازی باغات زیتون شهرستان ارسنجان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از آغاز عملیات پیوند و اصلاح باغات زیتون با هدف بهسازی باغات و افزایش باروری آنها با بهره‌گیری از اعتبارات اصلاح و احیاء باغات زیتون درشهرستان ارسنجان خبر داد.