پیش بینی هواشناسی کرمانشاه 1 فروردین 1402

گزارش هواشناسی کرمانشاه 1 فروردین 1402 حاکی از بارش باران است.

به گزارش سایت خبری پرسون، کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از امشب (اواخر شب) به تدریج نفوذ سامانه بارشی (ضعیف تا متوسط) را داریم که همزمان توده هوای سرد هم وارد می‌شود.

شهناز حق‌پرست، کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه امروز در کرمانشاه، اظهار کرد: شرایط جوی استان تا روز چهارشنبه ناپایدار است، البته در حال حاضر آسمانی صاف تا قسمتی ابری در جو منطقه مستقر است و اگر بارشی باشد در نواحی شمالی استان به شکل رگبار خواهد بود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود به تدریج در ساعات بعدازظهر تا شب رشد ابر افزایش پیدا کند که در همین زمان هم احتمال رگبار پراکنده و خفیف وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: از امشب (اواخر شب) به تدریج نفوذ سامانه بارشی (ضعیف تا متوسط) را داریم که همزمان توده هوای سرد هم وارد می‌شود به طوری که در ارتفاعات و گردنه‌ها ممکن رگبارهای برفی داشته باشیم.

وی گفت: از روز چهارشنبه این موج عبور می‌کند و پنجشنبه و جمعه نیز شرایط نسبتا پایداری در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. اگر بارشی در روز جمعه باشد به صورت خفیف و پراکنده خواهد بود و مجددا امواج ناپایداری در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده جو منطقه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

منبع:فارس

478190