اخبار منتخب استان‌ها

پُرسون؛ در ادامه تشدید نظارت ها بر اماکن عمومی و صنوف یزد، در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، امروز بازرسان ستاد کرونای یزد به سراغ پایانه مسافربری و اتوبوس های شهری و بین شهری یزد رفتند.
گلایه عضو شورای شهر یزد از سازمان همیاری ها؛

تنها 7 درصد جرائم رانندگی به حساب شهرداری یزد واریز شده است

عضو شورای شهر یزد گفت: متاسفانه ما در زمینه فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی از سازمان همیاری های شهرداری گلایه مندیم چرا که هیچ کمکی ازسوی سازمان همیاری ها به شهرداری یزد نشده است.
طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 12 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت: در شبانه روز گذشته 211 بیمار جدید با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده است که از این تعداد، تست 83 نفر مثبت اعلام شد.
انار در اساطیر و هنرهای ایران باستان از دوران پیش از تاریخ، مقامی والا و رسالت رمزی و نمادی پر دامنه داشته است. نقش انار بر روی آثار هنری، نمادی از معانی عمیق زندگی از جمله بی مرگی، کثرت در وحدت، باروری دراز مدت، حاصلخیزی و وفور حکایت دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی:

"راز و جرگلان" تا ۲ سال دیگر از بیمارستان بهره‌مند خواهد شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه طی ۲ سال آینده در "راز و جرگلان" بیمارستان احداث می‌شود، گفت: طی این مدت مردم باید از درمانگاه دولتی بهره مند باشند.
سرمایه گذار پروژه پیاده راه غذا در کرمانشاه، گفت: پروژه پیاده راه غذا به طور مستقیم می تواند برای ۱۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرده و تعدادی زیادی نیز بصورت غیرمستقیم از طریق پروژه صاحب شغل می‌شوند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گفت:

پروژه پارک جنگلی «سراب قنبر» کرمانشاه نیازمند سرمایه گذار بومی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گفت: جنگل‌کاری در پروژه پارک جنگلی سراب قنبر کرمانشاه به اتمام رسیده است و برای ورود سرمایه‌گذاران آماده می باشد که اولویت با سرمایه گذاران بومی است.


المان تعاملی بز اَملَش اثر هنرمند عبدالعلی قصردشتی، در بلوار شهید ‌چمران شیراز، تقاطع غیر همسطح شهدای محمودیه، نصب شده است.
نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد:

لزوم تعریف وقف‌های جدید در حوزه‌های آموزشی و تربیتی

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر لزوم تعریف وقف‌های جدید در حوزه‌های آموزشی و تربیتی، عنوان کرد: البته این کار باید با دقت انجام شود؛ در بعضی وقف‌نامه‌ها نوشته شده درآمد صفر، یعنی یک ملک وجود دارد که شاید ارزشمند هم باشد اما درآمدی ندارد، چنین وقفی به کار تعلیم و تربیت نمی‌خورد.
احمد ترحمی گفت: آمار اعلامی از سوی ستاد کرونا استان در خصوص مبتلایان و فوتی‌ها کرونا صحیح ترین و دقیق ترین آمار بر اساس دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، توافق کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم جعلی اسرائیل را نشان ضعف و ذلت این کشورها دانست و خاطرنشان کرد: کشورهای خودفروخته حاشیه خلیج فارس این ننگ را تا ابد بر پیشانی خود گذاشتند.
افزایش کرایه حمل و نقل نهاده ها از بنادر از مبدا تا مقصد، بدون هیچ قاعده و قانونی، عدم حمایت بیمه از حوادث و بلاهای گریبان گیر صنایع دام و طیور از دیگر مشکل مرغداران استان البرز بوده است.