اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهوری به جمعیت هلال احمر

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهوری به جمعیت هلال احمر این استان اختصاص یافت.

تصویر اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رئیس جمهوری به جمعیت هلال احمر

به گزارش پرسون از مرکزی ، عبدالکریم شعبان زاده سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: این میزان اعتبار برای تکمیل ساختمان اداری امدادی شهرستان اراک، تکمیل مجتمع امدادی شهرستان شازند و تجهیز و توسعه پایگاه های این جمعیت در استان مرکزی تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: ردیف اعتباری سفر ریاست جمهوری برای تکمیل پروژه ساختمان اداری امدادی، توانبخشی و انبار جمعیت هلال احمر شهرستان اراک بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال است که با تخصیص اعتبار یاد شده امید است این ساختمان به زودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: شهرستان اراک در مرکز استان، قطب صنعت کشور است و عملیات اجرایی و ایجاد ساختمان اداری امدادی در آن یک ضرورت است که عملیات اجرایی این طرح در هفته هلال احمر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده و انتظار است با تخصیص ۱۰۰ درصدی، این مجموعه هرچه سریعتر راه اندازی شود.

شعبان زاده اظهار داشت: شهرستان شازند به واسطه قرار گرفتن صنایع بزرگ استان از قبیل پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه از اهمیت بالایی برخوردار است که جمعیت هلال احمر در این منطقه نسبت به ساخت مجتمع امدادی و انباری اقدام کرده و عملیات اجرایی این مجموعه در اردیبهشت ماه امسال با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال آغاز شده و در سفر ریاست جمهوری نیز ۸۰ میلیارد ریال به این پروژه تخصیص داده‌ شده است.

وی عنوان کرد: برای تکمیل و تجهیز ۱۴ پایگاه امداد و نجات استان مرکزی نیز ۲۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که از این میزان ۱۵۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و ۱۰۰ میلیارد ریال توسط جمعیت هلال احمر مرکز برای ۲ سال آتی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است

414506