بهره برداری پروژه‌های هفته دولت در اشکذر

همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، پروژه های شاخص شهرستان اشکذر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد بهره برداری شد.
تصویر بهره برداری پروژه‌های هفته دولت در اشکذر

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدعلی شاه حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد امروز با سفر به شهرستان اشکذر از پروژه های شاخص این شهرستان در هفته دولت بهره برداری کرد.

شاه حسینی در ابتدای حضور خود در شهرستان اشکذر به اتفاق فرماندار این شهرستان، معاونان وی و جمعی از مسئولان در خیابان امام خمینی(ره) اشکذر حضور یافت و از پروژه روشنایی این خیابان بهره برداری کرد.

جاده ورودی کوره های علی آباد نیز از دیگر پروژه هایی بود که معاون فرماندار امروز همزمان با هفته دولت آن را کلنگ زنی کرد.

در این سفر امروز همچنین از پروژه زیرسازی و آسفالت شبکه معابر شهر مجومرد به مساحت ۴۰ هزار مترمربع بهره برداری شد.

این پروژه که توسط شورای شهر مجومرد اجرا شده است، ۹ میلیارد تومان هزینه داشته و برای اجرای آن، ۵ هزار تن آسفالت استفاده شده است.

امروز همچنین فاز اول پروژه روشنایی بلوار شهید سردار سلیمانی اشکذر، حدفاصل اشکذر تا رستاق بهره برداری شد.

در این پروژه ۳۱۰ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۲۰ وات، ۲۹۰ پایه فنداسیون، ۴.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط با مشارکت بخشداری مرکزی اشکذر، شهرداری اشکذر و شرکت توزیع برق استان یزد اجرا شده است.

در مراسم بهره برداری از این پروژه، ائمه جمعه اشکذر و رستاق و جمعی از مسولان شهرستان اشکذر نیز حضور داشتند.

معاون استاندار یزد، فرماندار اشکذر و معاونان وی، بخشداران این شهرستان و جمعی از مسئولان امروز با حضور در منزل مادر شهید محمد امینی، با خانواده این شهید والامقام در خضرآباد دیدار و گفتگو کرد.

افتتاح ایستگاه خودکار اقلیم شناسی خضرآباد نیز از دیگر پروژه های شاخص بهره برداری شده در این سفر است.

میدان شهیدان رجایی و باهنر نیز در این سفر کلنگ زنی شد و پروژه بهسازی خیابان شهید قاسمی خضرآباد نیز با اعتبار ۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

منبع: مهر

413082