تازه‌ترین عناوین

جهت رفع مشکل page isn’t available right now اینستاگرام (درحال حاضر صفحه در دسترس نیست) با شماره 9099072958 از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر تماس بگیرید.پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد
حصاری، معاون صنایع دستی و هنرهای‌سنتی قزوین گفت: در قالب طرح کارگاه‌گردی، علاقه‌مندان به حوزه صنایع‌دستی می‌توانند از کارگاه‌های صنایع‌دستی مستقر در بنا‌های تاریخی قزوین بازدید و با نحوه تولید محصولات از نزدیک آشنا شوند.
ویژه برنامه‌های شب سال نو که ساعاتی پیش از تحویل سال آغاز شده و تا ساعاتی پس از آن ادامه پیدا می‌کند، نوعی پیش درآمد تولیدات نوروزی به حساب می‌آید که رقابت داغی را بین شبکه‌های گوناگون به وجود می‌آورد.
معاون درمان وزارت بهداشت خبر داد:

رشد تعرفه‌های پزشکی تا سقف ۳۵ درصد

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد تعرفه‌های پزشکی تا سقف ۳۵ درصد خبر داد و اعلام کرد: تعرفه‌ها معادل دستمزد پزشکان نیست.
گزارش اختصاصی خبرنگار پُرسون تکاب؛

تکاب مقصد ویژه گردشگری در ایّام نوروز

شهرستان تکاب دارای بیش از یکصد اثر ملّی گردشگری باستانی و طبیعی ثبت شده است که مهمترین آنها مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری " تخت سلیمان "است که درسال ۱۳۸۲درفهرست آثار باستانی سازمان یونسکو به عنوان ۴ اثر جهانی کشور ثبت گردید.
با شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی می‌توانید اسم خود را سر زبان‌ها بیندازید. برگزاری نمایشگاه‌های در حوزه‌های مختلف، به منظور نشان دادن تغییرات و پیشرفت‌ها در طی یک سال صورت می‌گیرد. نمایشگاه را می‌توان محلی برای گردهمایی گسترده رقبا در یک زمان و مکان یکسان به حساب آورد. در چنین موقعیتی نمایش دادن محصولات و پیشرفت‌های برند، از اهمیت زیادی برخوردار است.
جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: دستگاه‌های تردد شمار از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان پنجمین روز از سال جدید عبور و مرور ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۹۵ خودرو را در این استان ثبت کرده اند.
مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم دریاچه باغ فدک به مساحت چهارهزار مترمربع تکمیل شده و اجرای فاز سوم آن به مساحت 18 هزار و 500 مترمربع در آینده منجر به تبدیل این باغ به قطب گردشگری شمال شهر خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

بازگشت 111 مورد اشیاء جا مانده در تاکسی ها به صاحبانان آنان توسط تاکسیرانان قزوینی

مهندس محمدرضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تحویل 111 مورد اشیاء جا مانده در تاکسی ها در سه ماهه دوم سال 1402 توسط تاکسیرانان امین و شرافتمند به واحد اشیاء گمشده این سازمان خبر داد.
مدیر کل میراث فرهنگی استان فارس خبر داد:

افزابش پارکینگ برای رفاه حال مسافران نوروزی در فارس

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس خبر داد: به دلیل افزایش بازدید مسافران از اماکن تاریخی 3 پارکینگ جدید به پارکینگ‌ها افزوده شده است.
با توجه به ورود سامانه بارشی جدید، علاوه بر اعلام هشدار سطح قرمز و نارنجی به هفت استان، احتمال مخاطره سیل در جاده چالوس پیش‌بینی می‌شود.
رئیس هیأت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور از واریز سود سهام عدالت جاماندگان سال ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر در ابتدای سال ۱۴۰۳ به حساب آنها خبر داد.