چرا باید از تلویزیون نمایشگاهی در غرفه‌ها استفاده کنیم؟

با شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی می‌توانید اسم خود را سر زبان‌ها بیندازید. برگزاری نمایشگاه‌های در حوزه‌های مختلف، به منظور نشان دادن تغییرات و پیشرفت‌ها در طی یک سال صورت می‌گیرد. نمایشگاه را می‌توان محلی برای گردهمایی گسترده رقبا در یک زمان و مکان یکسان به حساب آورد. در چنین موقعیتی نمایش دادن محصولات و پیشرفت‌های برند، از اهمیت زیادی برخوردار است.
تصویر چرا باید از تلویزیون نمایشگاهی در غرفه‌ها استفاده کنیم؟

به گزارش سایت خبری پرسون، جذب مخاطب می‌تواند موضوع چالش برانگیزی در نحوه مدیریت غرفه در نمایشگاه به حساب آید. در این مقاله قصد داریم شما را با اجاره تلویزیون شهری که ایده‎ای عالی برای جذب مخاطب در غرفه‌های نمایشگاهی است؛ آشنا کنیم.

اجاره تلویزیون نمایشگاهی

نمایشگاه‌ها به طور معمول در چند روز به طور فشرده برگزار می‌شوند. در این مدت زمان کوتاه افراد زیادی از غرفه شما بازدید می‌کنند. نحوه حضور شما در نمایشگاه می‌تواند نقطه عطفی برای موفقیتی بزرگ باشد. شما باید به شکل متفاوتی در بین رقبای خود ظاهر شوید و نظر مخاطبان را به خود جلب کنید. برای دستیابی به این هدف، ابزارهای تعامل جمعی و رسانه‌ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. یکی از پرکاربردترین این روش‌ها، اجاره تلویزیون نمایشگاهی است.

پخش تراکت و بروشور در نمایشگاه از شیوه‌های سنتی جذب مخاطب به حساب می‌آید. شما با کمک فناوری می‌توانید با روش‌های نوین افراد حاضر در نمایشگاه را با خود همراه کنید. اجاره تلویزیون شهری، غرفه شما را در بین سایرین متمایز می‌کند. جذابیت محتوای نمایشی در این نمایشگر‌ها به قدی زیاد است که نگاه مخاطبان را به سوی خود می‌کشاند. شما به طور همزمان می‌توانید با کمک ویدیو و تصویر به ذهن مخاطبان خود راه پیدا کنید. با یک محتوای کوتاه ولی به یاد ماندنی، برای سالیان سال برند خود را در ذهن مخاطبان هک کنید.

نحوه انتخاب تلویزیون نمایشگاهی

امروزه امکان اجاره ویدئو وال برای استفاده روزانه یا ساعتی فراهم شده است. این موضوع باعث صرفه جویی در هزینه‌ها نیز می‌شود. شما بدون نیاز به صرف سرمایه زیاد برای خرید تلویزیون شهری می‌توانید برای چند روز آن را اجاره کنید. از مزایای اجاره تلویزیون نمایشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·تنوع بالا در ابعاد

شما محدودیتی در انتخاب تلویزیون نمایشگاهی ندارید و می‌توانید از این محصول در ابعاد مختلف اجاره کنید. این موضوع نگرانی‌های شما را بابت بزرگ یا کوچک بودن محل نصب نمایشگر از بین می‌برد. تنوع حتی در مورد انواع گوناگون نمایشگر نیز بالاست. شما می‌توانید از استند‌های دیجیتال یا نمایشگر‌های انعطاف پذیر برای جلب توجه مخاطبان در نمایشگاه استفاده کنید.

توجه به محل قرارگیری غرفه و ابعاد آن، به شما در انتخاب نوع نمایشگر و اجاره آن یاری می‌رساند.با اجاره تلویزیون نمایشگاهی شما می‌توانید ترافیک عبوری مقابل غرفه خود ایجاد کنید. این موضوع جلوه خوبی به اسم برند شما در مقایسه با سایر رقبا می‌بخشد.

·صرفه جویی در هزینه ها

اجاره ویدئو‌ وال این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با صرف هزینه کم به محصولی با کیفیت بالا دست پیدا کنید. شما می‌توانید اجاره تلویزیون شهری را به صورت روزانه و یا حتی ساعتی انجام دهید. در این صورت نیازی نیست بخش اعظمی از سرمایه خود را برای خرید ویدیو وال خرج کنید.

·دوستدار محیط زیست و مصرف پایین انرژی

تلویزیون شهری رنتال باید در تمامی مدت زمان نمایشگاه به طور مداوم روشن بماند. در یک نمایشگاه با بیش از ده‌ها غرفه، تامین برق مورد نیاز برای روشن ماندن این تعداد نمایشگر کار آسانی نیست. با فناوری‌های نوینی که در ساخت ویدیو وال استفاده شده است؛ مصرف انرژی آن به شدت کاهش یافته است. این موضوع ردپای کربن و مصرف برق را برای ویدیو وال‌ها به شدت کاهش می‌دهد.

·عمر طولانی نمایشگر

مصرف پایین برق همچنین به افزایش عمر مفید دستگاه نیز می‌انجامد. استفاده زیاد از انرژی توسط ویدیو وال باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه می‌شود. روشن ماندن مداوم و طولانی مدت نمایشگر به ساختار و اجزای درونی آن آسیب می‌رساند. در واقع این موضوع باعث می‌شود عمر دستگاه طولانی‌تر شده و بتوان از آن برای سالیان سال استفاده کرد. بازده تلویزیون شهری رنتال نیز به دلیل کیفیت بالای اجزای سازنده خود، حتی بعد از چندین سال استفاده، همچنان بالا باقی می‌ماند.

·نصب و جداسازی آسان

نصب و جداسازی آسان از ویژگی‌های اصلی تلویزیون رنتال به حساب می‌آید. شما می‌توانید به راحتی بخش‌های مختلف این نمایشگر را به هم وصل کنید. این موضوع سبب می‌شود که شما هزینه اضافی برای اجاره ویدیو وال پرداخت نکنید.

قیمت اجاره تلویزیون شهری

اجاره ویدیو وال راهکاری است که به شما کمک می‌کند تا ارائه‌ای متفاوت و به یادماندنی در نمایشگاه در بین رقبا داشته باشید. این کار از صرف هزینه‌های زیاد برای خرید تلویزیون شهری جلوگیری می‌کند. قیمت اجاره تلویزیون شهری رنتال نیز ثابت نیست. از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت اجاره تلویزیون شهری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·ابعاد نمایشگر

هرچه ابعاد نمایشگر بزرگ‌تر شود؛ هزینه‌ای که باید برای اجاره آن پرداخت کنید بیشتر می‌شود. با بزرگ‌تر شدن ابعاد ویدیو وال حمل و نقل آن نیز دشوارتر می‌شود. اغلب برای نصب نمایشگر‌هایی با ابعاد بزرگ، نیاز به حضور تکنسین نیز هست.

·مدت زمان اجاره

مدت زمان اجاره یکی از فاکتور‌های مهمی است که هزینه نهایی اجاره ویدیو وال را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هر چه مدت زمان اجاره طولانی‌تر شود؛ هزینه اجاره نیز بیشتر می‌شود. شما با مراجعه به وب سایت دیاکو و تماس با کارشناسان این مجموعه می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد هزینه و نحوه اجاره تلویزیون نمایشگاهی به دست آورید.

چرا باید مجموعه دیاکو را برای اجاره ویدیو وال انتخاب کنیم

در نمایشگاه شما قصد دارید که نتیجه تلاش‌های یک یا چند ساله خود را در معرض دید عموم قرار دهید. باید در اجاره تلویزیون نمایشگاهی نیز دقت کافی را داشته باشید تا نمایشگری با کیفیت را انتخاب کنید. کیفیت نمایشگر به طور مستقیم عملکرد شما و آمار مراجعه مخاطبان به غرفهتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. برای دستیابی به نمایشگر با کیفیت باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. با کمی پرس و جو می‌توانید فهرستی از بهترین فروشگاه‌ها برای اجاره تلویزیون شهری را پیدا کنید.

دیاکو با بیش از یک دهه سابقه، تلویزیون نمایشگاهی با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد. وجود تلویزیون نمایشگاهی در ابعاد مختلف به شما کمک می‌کند تا بسته به نیاز خود محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای اطلاع از نحوه اجاره ویدئو وال و قیمت محصولات مختلف می‌توانید به وب سایت دیاکو مراجعه کنید. کارشناسان این مجموعه به شما در انتخاب نمایشگر مناسب برای رویداد مد نظرتان مشاوره‌های تخصصی می‌دهند.

منبع: دیاکو

624702