تازه‌ترین عناوین

آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد رژیم اسرائیل طی ۱۰ ماه گذشته بیش از نیمی از مدارسی را که آوارگان غزه در آنها اسکان داده شده اند، بمباران کرده است.

در این مقاله که حاصل جمع آوری اطلاعات از بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال است، قصد داریم تا به طور عمیق‌تر به تاریخچه بیت‌کوین، مفهوم آن به عنوان طلای دیجیتال، خطرات احتمالی و آینده پیش روی این ارز بپردازیم.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با توجه به روز گرامیداشت «شهدای مدافع حرم» در قاب مفاخر شهری تصاویری از شهدای در اسارت اکران شد.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی هامکس 1403 (HAMex 2024 ) با شعار "برای مردم، برای ایران" توسط شرکت تابناک توسعه فیدار در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار گردید.
دانشمندان اطلاعات زیادی در مورد ظرفیت شگفت‌انگیز مغز ما برای تغییر و رشد ارتباطات عصبی جدید به دست آورده‌اند. این مفهوم تحت عنوان نوروپلاستیسیتی شناخته می‌شود که به معنای انعطاف‌پذیری مغز است. برای استفاده از توانایی انعطاف‌پذیری مغز باید دائما آن را تمرین دهید و از بدن خود مراقبت کنید.

یک فوق تخصص غدد و متابولیسم با بیان اینکه هزینه‌های درمان هر فرد ایرانی یک‌دهم هزینه یک فرد آمریکایی است، ادامه می‌دهد: «این موضوع گویای این است که گرچه هزینه‌های درمان دیابت در کشور خیلی پایین‌تر از کشورهای دیگر است؛ اما هزینه‌های درمان یک فرد دیابتی حداقل بیش از ۳ برابر یک فرد غیر دیابتی است. چراکه هم مراجعات‌شان به پزشک و مراکز درمانی بالاتر است و هم احتمال بستری شدن دارند».
مشرق نیوز نوشت: کانال تلگرامی امریکانا، صوتی از مصاحبه دونالد ترامپ با ایلان ماسک منتشر کرده که می گوید: «اسرائیل منتظر حمله ایران است، اما ایران به اسرائیل حمله نخواهد کرد. باور کنید.»

بریتانیا در سال ۱۳۴۳ مذاکراتی پنهانی با دولت ایران انجام داد و پیشنهاد واگذاری سه جزیره تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی را که نظامیان بریتانیایی در آن‌ها حضور داشتند در مقابل استقلال بحرین به او داد و شاه را متمایل به این کرد از ادعای تعلق بحرین به ایران دست بردارد.

شاخص آلودگی هوای تهران اکنون با قرار گرفتن روی عدد ۱۷۸ و به دلیل آلوده بودن در شرایط قرمز و ناسالم برای همه گروه‌های سنی قرار گرفت. چهار ایستگاه در وضعیت بنفش و هشت ایستگاه در شرایط قرمز قرار دارند.

سرویس اطلاعات خارجی روسیه با اعلام اینکه آمریکا به دنبال راه‌اندازی کمپینی برای جایگزینی فرد مورد نظر خود با ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین است، از آرسن آواکوف وزیر کشور پیشین کی‌یف به عنوان گزینه جایگزین نام برد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی این موضوع را رد می‌کند که با سخت‌تر کردن موضع مذاکره‌ای این رژیم، مانع از توافق آتش‌بس در غزه می‌شود و به طور مداوم تمامی تقصیرات را به گردن حماس می‌اندازد اما این در شرایطی است که حتی اعضای ارشد نهادهای امنیتی خود رژیم صهیونیستی هم او را به کند کردن این روند متهم می‌کنند.

سازمان آگهی های پرسون