تازه‌ترین عناوین

قانون اخیر آمریکا برای فروش اجباری یا ممنوعیت اپلیکیشن چینی تیک‌تاک، تنها شامل این پلتفرم و کاربرانش نمی‌شود و خطر دامن زدن به ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های بیشتر توسط کشورهای دیگر را به دنبال دارد.
ماموران پلیس موفق شدند پسر جوانی را که در ساعات اولیه بامداد امروز مادر خود را بی‌رحمانه به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشیده بود، دستگیر کنند.
در مسابقات فوتبال یا برخی از مسابقات زنده تلویزیونی افرادی به میدان مسابقه می‌آیند و در برگزاری مسابقات وقفه و خلل ایجاد می‌کنند که به آن‌ها جیمی جامپ گفته می‌شود.
رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در راستای اجرای طرح عملیاتی پیش‌دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی، گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفت.
جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت بازرگانی و صنعت هند نشان می‌دهد مبادلات تجاری ایران و هند در ماه‌های ژانویه و فوریه ۲۰۲۴ با رشد ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.
نویسنده فیلم سینمایی «فسیل» گفت: در گونه کمدی شاید من جزو کسانی باشم که دستمزد مناسب‌تری دریافت می‌کنم اما این قیمتی که اعلام شده حتی به من هم تعلق نمی‌گیرد. در پروژه «فسیل» با فروش میلیاردی که داشت هم قیمت نگارش سال گذشته، به من تعلق نگرفت.
در آستانه روز جهانی ماما، رئیس کل سازمان نظام پزشکی اعلام کرد:

از ۷۶ هزار جمعیت مامایی کشور تنها ۱۰ درصد آن‌ها پروانه مطب دارند

در ۱۴۰۰، یک میلیون و ۱۱۴ هزار تولد داشتیم. ۱۴۰۱ یک میلیون و ۷۵ هزار و ۱۴۰۲، یک میلیون و ۵۷ هزار. کاهش ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰، ۳ و شش دهم بوده اما کاهش ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ یک و شش دهم بود و جلوی سقوط آزاد کاهش موالید گرفته شده است.