تازه‌ترین عناوین

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا که لیونل مسی را در اختیار دارد قصد دارد کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد.
بازی سوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی سوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت تهران شکست خورد
شرکت اسنا با تحویل ۲۲ دستگاه اتوبوس شهری تک کابین، شمار محصولات جدید در شهر تهران را به ۹۵ رساند. این اتوبوس‌ها بخشی از قرارداد ۵۰۰ دستگاهی شرکت خودرو سازی اسنا ( از شرکت‌های عضو گروه بهمن) با شهرداری تهران است.
آمار مخاطبان سینمای ایران از ۴ میلیون و ۵۸۴ هزار نفر گذشت که در ادامه اکران فیلم‌ها باید دید آیا «تمساح خونی» جایگاه پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۴۰۳ تا به امروز را به «مست عشق» می‌بازد؟
با اعلام سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: درباره ساخت فصول بعدی پایتخت قبلا توضیح داده ام؛ بنابراین سیاست مذکور ادامه می یابد و هر مجموعه ای که موفق بوده، مطمئن باشید ساخت فصول بعدی آنها در دستور کار است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: بیش از ۲۲ هزار بازدید کمّی و کیفی از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده از سوی بازرسان و کارشناسان منطقه در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.
هر رابطه عاطفی ای با ریسک همراه است و همه ی ما دل مان می خواهد که از همان ابتدا بدانیم که رابطه ی ما تا چه حد مستحکم و شاد خواهد بود. اما پیش بینی این امر در مراحل ابتدایی رابطه ممکن نیست. با این حال، نشانه های زیادی هست که معلوم می کنند رابطه ای پایدار و بادوام خواهد بود یا نه.