تازه‌ترین عناوین

اشدری، رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهرقزوین؛

مدیریت شهری قزوین به طرحهای پیشنهادی شورا بی توجه است

اشدری، رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد:عدم توجه به طرحهای پیشنهادی اعضای شورا از سوی مدیریت شهری عین بی حرمتی به شورا و ظلم در حق مردم است.
سرمایه گذاری در املاک سود چشمگیری را برای شوارتزنگر به ارمغان آورد و به او اجازه داد تا با خرید و فروش استراتژیک املاک، به سرعت ثروت جمع کند. او روی افزایش ارزش املاک سرمایه‌گذاری کرد و از طریق تلاش‌هایش در این زمینه تبدیل به یک میلیونر شد.
رئیس‌جمهور اوکراین هشدار داد ارتش کشورش با وضعیت نظامی «بسیار دشواری» در آن منطقه روبرو است. او همچنین گفت که کی‌یف نیرو‌های کمکی بیشتری را روانه این منطقه کرده است.
اگرچه تحقیقات نشان می‌دهد که خوردن سیب ممکن است خیلی با مراجعه کمتر به پزشک همراه نباشد، اما افزودن سیب به رژیم غذایی شما می‌تواند به حفظ سلامتی کمک کند.
دبیرکل سازمان ملل ضمن محکوم کردن حملات اسراییل به رفح گفت : شهرک‌نشینان اسرائیلی به طرز وحشتناکی مانع رسیدن کمک ها به نوار غزه می شوند.

خضریان با اشاره به پیگیری وضعیت ناترازی حوزه انرژی یکی از موارد بحث در جلسه با اوجی بود گفت : بر اساس گزارشات ما در سال گذشته ۲ میلیارد دلار بیشتر از سال ۱۴۰۰ واردات بنزین انجام دادیم.
چگینی رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین:

اعتبار ویژه ای برای حمایت از تیم فوتبال شمس آذر اختصاص یابد

چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی وسرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ضرورت دارد اعتبار ویژه ای از سوی مدیریت شهری قزوین برای حمایت از تیم فوتبال شمس آذر در نظر گرفته شود چرا که این تیم امید را در دل مردم زنده کرد.
۲۷ اردیبهشت مصادف با روز جهانی فشار خون و با شعار «زندگی با کیفیت و عمری طولانی‌تر با اندازه گیری دقیق فشار خون» اسم گذاری شده است.
رئیس‌جمهور عراق درباره مسائل موجود در میان کشور‌های عربی به استثنای مسأله فلسطین، توضیحاتی ارایه داد. وی گفت : رابطه عراق با ایران تاریخی و قوی است و برخی اتهام‌ها به ایران، نادرست است و این کشور در امور عراق، هیچگونه دخالت نظامی ندارد.»
​ولیعهد عربستان ضمن اعلام حمایت کشورش از تشکیل کشور مستقل فلسطین گفت: جامعه جهانی باید تجاوز وحشیانه علیه برادران فلسطینی ما را متوقف کند.

هلدینگ رسانه‌ای کلبه امید مازرون یک سر و گردن بالاتر از همه:

انتشار ویژه نامه‌ای با بیش از ۳۵۰ صفحه با عنوان کتاب سال

هلدینگ رسانه‌ای کلبه امید با دارا بودن ۸ رسانه در ذیل خود به یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ های رسانه خصوصی کشور تبدیل شده است. این هلدینگ رسانه ای دارای ۳ روزنامه، ۳ پایگاه خبری، یک رسانه محیطی و یک موسسه فرهنگی می باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با توضیح درباره استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تحقق شعار سال دولت توضیح داد که اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن را به صورت اجاره ۹۹ ساله به متقاضیان واگذار می کند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس توضیحاتی درباره تعطیلی شنبه‌ها ارائه داد و با توجه به ابرازنظر رهبری در این مورد گفت : من هم به صورت مستقیم نگفتم که از دفتر رهبر معظم انقلاب در مورد این موضوع استعلام گرفتیم یا دفتر ایشان با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند.