با آه و اشک و بدرقه میلیونی ایرانی ها و وداع پایانی مشهدی ها

پیکر آیت الله ابراهیم رئیسی در حرم امام رضا(ع) خاک شد و آرام گرفت

سرانجام آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در آخرین سفر استانی خود در حرم و صحن امام رضا(ع) آرام گرفت و ملت با پیکر خادم الرضا(ع) و شهید جمهور وداع کردند.
تصویر پیکر آیت الله ابراهیم رئیسی در حرم امام رضا(ع) خاک شد و آرام گرفت

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم تشییع باشکوه و وداع تاریخی با آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت در شهرهای تبریز، قم، تهران و بیرجند و مشهد برگزار شد. سرانجام پس از مراسم تشییع و وداع در شهر مشهد، سرانجام پیکر ایشان در جوار حرم امام رضا علیه السلام آرام گرفت.

پیکر آیت الله رئیسی پس از آنکه وارد حرم مطهر رضوی و روضه منوره و پس از طواف در دارالسلام حرم مطهر رضوی در پائین پای امام رضا (ع) به خاک سپرده شد.

شاین ذکر است پس از عمری مجاهدت و فعالیت خستگی ناپذیر سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور ایران روز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید. او برای افتتاح سد قلعه گیز به منطقه مرزی رفته بود که در مسیر بازگشت بالگرد حامل وی دچار سانحه شد. در این بالگرد، علاوه بر رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و همچنین مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند. خلبانان پروازی بالگرد حامل رئیس جمهور امیر سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی، امیر سرتیپ دوم خلبان محسن دریانوش و سرهنگ دوم فنی بهروز قدیمی و سرتیم حفاظت وی نیز در این حادثه به شهادت رسیدند.

منبع: پُرسون

679727