تازه‌ترین عناوین

دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است احساس درد قفسه سینه را به وجود آورد و به قلب ربطی نداشته باشد.
پس از پیش‌بینی تندباد شدید توسط سازمان هواشناسی؛

مردم کرمان آماده طوفان شن می‌شوند

پس از پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان کرمان مبنی بر وقوع تند باد شدید در این استان به ویژه قسمت‌های شرقی کرمان، مردم این استان آماده طوفان شن می‌شوند.
برنامه «نقدسینما» جمعه ۵ دی ماه ضمن بررسی وضعیت معیشتی سینما در روزهای کرونایی به بررسی آثار داریوش مهرجویی کارگردان شناخته شده کشورمان می‌پردازد.
خاطره مهران مدیری از برنامه «دیدنی‌ها»؛

آنچه در برنامه «دورهمی» گذشت

شب گذشته، جلال مقامی دوبلور پیشکسوت و مجری «دیدنی‌ها» مهمان برنامه دورهمی بود.
از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا تا کنون میزان تمایل مردان به تراشیدن ریش و اصلاح مو کاهش یافته است. این أمر دلایل متعددی دارد از جمله کاهش ارتباطات اجتماعی و بی‌اعتمادی به آرایشگاه‌ها.
اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌ های اجتماعی در سراسر جهان است که کاربران بسیاری در ایران دارد. اگرچه به نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی امکانات خیلی ویژه‌ای برای کاربرانش تدارک ندیده اما واقعیت متفاوت است.

در آستانه سالروز شهادت سپهبد سلیمانی؛

تیر آرش زمانه همچنان در پرواز است

یادداشت/ «سعید دهقانی» در یادداشتی به مناسبت نزدیکی به سالروز شهادت سپهبد پاسدار، حاج قاسم سلیمانی از او به عنوان «میهن‌پرست‌ترین ایرانی» یاد کرده و ادامه راه او را وظیفه‌ای ملی برای همه ایرانیان فارغ از گونه باور و دین و گرایشی عنوان کرده است.
سایت گل فهرستی از برترین تیم‌های باشگاهی در قاره‌های مختلف را منتشر کرده است که در این لیست و در قاره آسیا، استقلال ایران در جایگاه سوم ایستاده است.
هنرمند نقاش شیرازی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.
رئیس انجمن علمی حقوق کودک ایران در یزد:

کودکان نیازمند شنیده شدن صدایشان هستند

رئیس انجمن علمی حقوق کودک ایران گفت: برای ایجاد فرهنگ صلح نیازمند تعامل سازنده با یکدیگر هستیم و  باید با همدیگر گفتمان کنیم و سخن یکدیگر را بشنویم و یکی از عرصه های بر زمین مانده در این زمینه  وضعیت کودکان است که  نیاز دارند تا صدای آنان شنیده شود.