تازه‌ترین عناوین

محققان می‌گویند در بیش از ۸۰ کشور جهان، منحنی U شکل شادی که اوایل جوانی و سالمندی را به عنوان شادترین دوران زندگی می‌انگاشت، اکنون دچار تغییر شده است.
برای افزایش هوش لازم نیست کار سخت و عجیبی انجام بدهید، چندین روش ساده برای افزایش هوش وجود دارد که واقعا تاثیرگذار است و کمک شایانی به شما می کنند.
رضا بابک هنرپیشه یشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی عزادار شد و این خبر تلخ را با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشت.
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به ثبت زلزله ۴.۲ ریشتر در ۵ کیلومتری بندر کنگان در جنوب استان بوشهر گفت: در این زمین‌لرزه که صبح امروز رخ داد و خوشبختانه خسارت و یا تلفاتی گزارش نشده است.
مهندس میکائیل سلمانی شهردار اقبالیه عنوان کرد: شهرداری به همکاری و تعامل با شورا نیاز مبرم دارد و با توجه به وضعیت موجود این تعامل خصوصاً در مورد رفع مشکلات املاکی، تکمیل پروژه های نیمه کاره و جذب سرمایه گذار جهت توسعه همه جانبه باید بیش از پیش افزایش یابد.
دوستانِ ایام تبلیغات و کاملا مدافعِ مردم، واقعا الفبای سیاست را کجا آموخته‌اید که هنوز نمی‌دانید در چه شرایطی هستیم، تاریخ را نمی‌دانید، نمی‌دانید در مردادماه هزار و چهارصد و سه هستیم و از عمر مجلس چند سال دیگر مانده، ارکان نظام را نمی‌شناسید. اطلاعی از نحوه‌ی رأی اعتماد گرفتن ندارید. گلوگاه‌های گذر و حتی انتخاب وزرای پیشنهادی را نمی‌دانید. از رویه آقای پزشکیان مطلع نیستید که شعار و منش و روشش این است که اهل دعوا نیست.

منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند که یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس، مشارکت این جنبش در مذکرات دوحه را منوط به توقف جنگ در غزه کرده است.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای با اشاره به بازدید کارشناسان این آژانس از نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا، تاکید کرد: هیچ نشانه‌ای از حمله پهپادی اوکراین به این نیروگاه مشاهده نشده است.

قیمت بیت‌کوین در جریان معاملات نقدی روز سه‌شنبه نزدیک مرز ۵۹ هزار دلار و قیمت اتریوم در حدود ۲۶۵۳ دلار معامله شدند. در شرایط کنونی فعالان بازار روند حرکتی این دو ارز دیجیتال در بلندمدت را چگونه پیش‌بینی کرده‌اند؟

رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به اقدامات جدید حمایتی بانک مرکزی از بورس و سهامداران خرد، از تمهیدات لازم این بانک جهت تامین مالی و تسریع در طرح‌های توسعه شرکت‌های بورسی خبر داد.

فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل بر موضع قاطع سازمان ملل در مخالفت با هرگونه اقدامی که می تواند وضعیت فعلی اماکن مقدس، به ویژه مسجد الاقصی را تغییر دهد، تاکید کرد و گفت: تلاش اسرائیل برای بازنگری وضعیت موجود در اماکن مقدس "بی جهت تحریک آمیز" است.

سازمان آگهی های پرسون