تازه‌ترین عناوین

مصرف پروبیوتیک‌ها، مانند ماست، کفیر و سایر مواد غذایی تخمیر شده، می‌تواند به تقویت سلامت روده و سیستم ایمنی کمک کرده و در نتیجه در کنترل شوره سر موثر باشد. پروبیوتیک‌ها با بهبود تعادل میکروبیوم روده به تقویت پاسخ ایمنی بدن کمک کرده و می‌توانند به طور غیر مستقیم به کاهش التهاب پوست سر و مدیریت شوره سر کمک کنند.
ترند‌ها در دنیای طراحی داخلی می‌آیند و می‌روند و البته ممکن است آنچه در فصل گرمای گذشته مُد بوده هنوز هم خواهان خاص خود را داشته باشد. در مطلب درباره چیدمان از مد افتاده و آنچه هنوز از آن استفاده می‌شود نوشته شده است.
سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن تکلیف کادر فنی این تیم برای فصل بعد را مشخص کرد و نشان داد در جمع آبی‌ها ماندنی است.
معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا از ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای‌ مجازی خبر داد که برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران، صدا و سیما را مکلف کرد به تخلفات اشخاص و موضوعات مالی در این حوزه را رسیدگی کند.
مشاور معاون امور رفاهی وزیر تعاون با بیان این که طرح فجرانه کالابرگ تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد،‌گفت: در سه مرحله فجرانه ۱۴۲ میلیون بسته غذایی سر سفره مردم قرار گرفت.
دستمزد راهنمایان گردشگری برای ۱۴۰۳ مشخص شد طبق این نرخنامه حداقل دستمزد راهنمایان فارسی زبان برای هر روز فعالیت در تورهای داخلی که ۸ ساعت محسوب می شود؛ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.