احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

روز قیامت افراد کافر، مُشرک و ظالم بهانه‌ای ندارند و می‌فهمند خودشان خود را جهنمی کرده‌اند و اتمام حجت شده است.
نماینده رهبر انقلاب در امور دانشجویان ایرانی در اروپا گفت: اگر انسان، ماه رمضان پرمعنویت و پرتوفیقی داشته باشد، سالش به سلامت خواهد بود.
جریان لیبرال در ایران که پیش از سرنگونی رژیم پهلوی در پی حفظ سلطنت بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همه همّ خود را مصروف جلوگیری از تاسیس یک نظام اسلامی کرد و در این مسیر هیچ ابایی نداشت که خواسته خود را بر جمهور مردم تحمیل کند.
به بهانه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران؛

دمکراتیک‌ترین شیوه حکومت الله

۲۵۰۰ سال سلطه نظام پادشاهی در ایران، از مردمِ سختی کشیده ایران مردمانی ساخت که در بزنگاه تاریخ، سرنوشت سیاسی‌شان را به اصرار مذهبی‌ترین رهبر سیاسی جهان به دمکراتیک‌ترین شیوه ممکن، پای صندوقهای رای تعیین کردند و به نظام سیاسی جدیدشان «بله» گفتند و بسترساز حکومت الله در دوره جدید سیاسی در ایران شدند.
کندی سرعت اینترنت به نظر می‌رسد که در سال جدید هم ادامه دارد. حالا برخی از کاربران آن را به اجرای طرح صیانت بی‌ربط نمی‌دانند و برخی دیگر از افزایش قیمت اینترنت با وجود کیفیت نامناسب گلایه دارند.
قرن چهاردهم هجری خورشیدی، قرنی است که از ۱ فروردین سال ۱۳۰۱ هجری خورشیدی آغاز شد و در ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ هجری خورشیدی به پایان می‌رسد و کمتر از ۴ ساعت تا پایان قرن حاضر باقی مانده است.