حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از قالیباف

شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان با صدرو بیانبه‌ای از محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

تصویر حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از قالیباف

به گزارش سایت خبری پرسون، شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از دکتر محمدباقر قالیباف در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: قالیباف یک شهید زنده در بین ماست. او سردار سلیمانی میدان مدیریت است. قالیباف راه شهید رئیسی را با قوت بیشتری ادامه می‌دهد و نشان خواهد داد، نظریه اسلام سیاسی اهل بیت و ولایت فقیه می‌تواند هم دنیا و هم آخرت مردم را اداره و آباد کند و به سوی سعادت رهنمون سازد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» (آیه ۲۳ سوره احزاب)

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، میدان آزمایش بزرگ خداوند است که در برابر همه ما گشوده شده، انتخابات صرفاً یک رویداد سیاسی نیست، یک آزمون الهی-اعتقادی است. فرصتی برای سازندگی ایران اسلامی و تحقق آرمان‌های یک ملت تمدن ساز است. ملتی که مقدمه ساز انقلاب عظیم انسان کامل و منادی صلح جهان و برپا کننده عدل و عدالت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداه) است.

از این رو حفظ این انقلاب، در کلام معمار بزرگ آن، حضرت امام خمینی (ره) از اوجب واجبات است و سرباز جان فدای حضرت روح الله، سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی (ره)، نیز که تربیت یافته مکتب اوست فرمود: «جمهوری اسلامی حرم است»، پس دفاع از این حرم و ساختن و آباد کردنش و آماده شدن برای رسیدن به قله ظهور حضرت حجت (ع)، بر تک تک آحاد جامعه واجب و بلکه اوجب واجبات است.

در این میان ضمن اهمیت داشتن حضور حداکثری اقشار گوناگون جامعه در میدان مبارزه بزرگ، انتخاب پرکارترین، فعال‌ترین، قوی‌ترین و اصلح‌ترین شخص برای سکان‌داری قوه مجریه از اهمیت دوچندانی برخوردار می‌باشد.
در این راستا معلمان و فرهنگیان همچون گذشته به عنوان یک مرجع امین و جریان ساز، نقش بی‌بدیلی را برای بسیج سایر آحاد جامعه بر عهده دارند که باید به شایستگی این مأموریت را به سرانجام برسانند.

در این مسیر تشکل‌های فرهنگیان انقلابی با برگزاری جلسات هم‌اندیشی متعدد و با هدف دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره) و به منظور تحقق مطالبات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و مردم شریف و نجیب ایران اسلامی به این نتیجه رسیدند که، در این شرایط حساس و با عنایت به همه ویژگی‌های مد نظر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و صرفاً برای رضای خدا و خشنودی شهدای عزیزمان به ویژه شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی، و با نگاه عمیق به اهداف عالیه انقلاب اسلامی ملت عزیز ایران، مدیر مجاهد و خستگی ناپذیر «جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف» را به عنوان گزینه اصلح شناسایی و برای پیروزی ایشان تلاش خواهند کرد.

او از یادگاران دفاع مقدس و از مدیران با لیاقت که هم حفیظ است و هم علیم، نشان داده که با عشق به مردم و با سربازی ولایت، سخت‌ترین میدان‌ها را مدیریت کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده است.

قالیباف یک شهید زنده در بین ماست. او سردار سلیمانی میدان مدیریت است. قالیباف راه شهید رئیسی را با قوت بیشتری ادامه می‌دهد و نشان خواهد داد، نظریه اسلام سیاسی اهل بیت و ولایت فقیه می‌تواند هم دنیا و هم آخرت مردم را اداره و آباد کند و به سوی سعادت رهنمون سازد.

شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی با ترکیب زیر، از همه فرهنگیان به ویژه مردم عزیز می‌خواهند تا برای سعادتمندی فرزندان این مرز و بوم به مرد تجربه و ایثار، محمدباقر قالیباف رأی داده و سایرین را نیز برای تحقق این هدف با منطق و ادله فکری شایسته با خود همراه نمایند.

و من الله التوفیق
شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان
۱۴۰۳ / ۰۳ / ۳۱

کانون تربیت اسلامی
جامعه اسلامی فرهنگیان
جمعیت اسلامی فرهنگیان
جبهه فراگیر معلمان جهادی
جمعیت فرهنگیان و فرهیختگان
کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی
شبکه معلمان ایران
کانون معلمان جوان

منبع: خبرگزاری مهر

693591