قالیباف مدیری توانمند است

قائم مقام ستاد نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قالیباف مدیری توانمند است و مدیریت او در شهر تهران نمونه از فعالیت اجرایی و هنرمندانه در پایتخت است که باید در سطح کلان کشوری تکرار شود.

تصویر قالیباف مدیری توانمند است

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد شوشتری روز شنبه -۲ تیرماه - در گردهمایی بزرگ ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی حامی محمدباقر قالیباف در سخنانی گفت: امیدواریم با کمک شما و همه خانواده ها کاری کنیم که روز جمعه - هشتم تیر - دغدغه همه ما در ورزش رفع شود تا اتفاقات ناگواری که پیش از این در ورزش قهرمانی و پهلوانی رخ می داد، دیگر تکرار نشود.

قائم مقام ستاد قالیباف افزود: ما تا زمان انتخابات فقط ۱۲۰ ساعت فرصت داریم و باید برای تعیین سرنوشت کشور این مدت را قدر بدانیم تا انتخاب اصلح را که قالیباف است، انجام دهیم. در غیر این صورت همان اتفاقات ناگوار تکرار خواهد شد.

وی ادامه داد: همه افرادی که به‌ دنبال اعتلا، اقتدار و بزرگی ایران هستند باید کمک کنند. قالیباف مدیری توانمند است و شهر تهران یک نمونه از فعالیت اجرایی و کاردستی زیبا و هنرمندانه او در زمان مدیریت شهرداری تهران است، روز جمعه با رای همه مردم به قالیباف،این مدیریت قوی در کلان کشور تکرار خواهد شد.

سعید طلوعی رئیس ستاد ورزشکاران این نامزد انتخابات در این گردهمایی اظهار داشت: در دولت‌های گذشته به ورزش کمتر توجه شده و همیشه در وزارت ورزش ضعیف ترین افراد برای وزارت ورزش انتخاب می شدند. در حالی که ورزش مهمترین مقوله است.

وی با اشاره به کارنامه قالیباف در مسئولیت های گذشته گفت: قالیباف در دوران مدیریت شهرداری ۱۸۵ مجموعه آبی، مراکز متعدد شهربانو برای بانوان، سالن های متعدد توپی، ۶۰۰ قطعه زمین چمن مصنوعی، پارک‌های متعدد برای عموم شهروندان به ویژه بانوان احداث کرد.

طلوعی گفت: زمان شهرداری قالیباف وقتی مقامات اروپایی به تهران می آمدند می گفتند «تهران به سرعت در حال توسعه است و حتی از برخی شهرهای اروپایی زیباتر است»

وی خاطرنشان کرد: هر فردی که دیکته های طولانی ‌و بدون غلط نوشته، قطعا در نهاد اجرایی کشور و مقام رئیس جمهور می تواند موفق باشد و کارنامه قالیباف گواه این ادعا است.

منبع: ایرنا

693611