توصیه رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف به مردم

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به توصیه مهم رهبری انقلاب به نامزدهای انتخابات مبنی بر اینکه «نباید بگونه‌ای صحبت کنند که دشمن خوشحال شود» تاکید کرد: وقتی حضرت آقا فرمودند، نامزدها حتماً باید رعایت کنند.

تصویر توصیه رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف به مردم

به گزارش سایت خبری پرسون، علی نیکزاد با اشاره به بیانات اخیر رهبری در خصوص لزوم رعایت مصالح ملی در گفتار نامزدهای انتخاباتی و پرهیز از طرح مباحثی که موجب دشمن شاد شدن کشور می‌شود، تاکید کرد: وقتی حضرت آقا فرمودند، نامزدها حتماً باید رعایت کنند.

رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار مسئولان قوه ‌قضائیه توصیه‌ای مهم خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بیان کردند؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برنامه‌های انتخاباتی تلویزیون را خوب و باعث آشنایی مردم با دیدگاه‌های گوناگون خواندند و خطاب به نامزدهای انتخابات گفتند: مباحث نامزدها در تلویزیون یا اظهارات دیگر آنها موجب نشود که یک نامزد برای غلبه بر رقیب، حرف دشمن‌پسند و دشمن شادکن بزند.

ایشان افزودند: فرض بر این است که همه نامزدها، ایران و جمهوری اسلامی را دوست دارند؛ چون می‌خواهند در این نظام و برای خدمت به مردم، رئیس جمهور شوند. بنابراین نباید بگونه‌ای صحبت کنند که دشمن خوشحال شود.

منبع: ایسنا

693613