کاندیدها به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی نباشند

عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد: اظهارات کاندیداها به سمتی نرود که نتیجه آن ایجاد شکاف اجتماعی باشد چون نتیجه‌ای جز شاد کردن دشمن در حوزه بین‌المللی ندارد.

تصویر کاندیدها به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی نباشند

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد نادری با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به کاندیداها گفت: همواره در تمامی انتخابات‌ها توصیه مقام معظم رهبری به کاندیداها رعایت اخلاق انتخاباتی و دوری از بداخلاقی است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رهبر معظم انقلاب در این دوره از انتخابات نیز بر با رعایت اخلاق توسط کاندیداها تاکید داشتند؛ اینکه آنها از دروغگویی و مجادله پرهیز کرده و به دنبال بحث‌های پوچ نباشند.

نماینده تهران در مجلس همچنین بیان کرد: براین اساس می‌توان توصیه رهبر معظم انقلاب را ‌ مبتنی بر به امر حکمرانی تحلیل کرد؛ از منظر داخلی اختلافات باعث ایجاد شکاف و عمیق‌تر شدن آن و همچنین از هم گسیختگی و عدم انسجام اجتماعی در بدنه شود.

وی افزود: از بعد بین‌المللی نیز، اختلافات، به هم پریدن‌ها و بداخلاقی‌ها این پیامی را به دشمنان می‌دهد که سرمایه اجتماعی پایین و شکاف‌ها جدی است.

نادری در پایان و در جمع‌بندی گفت: بر این اساس نباید کاندیداها با اظهارات خود به سمتی روند که باعث شکاف اجتماعی شود چون نتیجه آن شاد شدن دشمن در حوزه بین‌المللی می‌شود.

منبع: ایسنا

693598