احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

با روشن شدن سناریو پردازی‌هایی که با رمز «شکدوم» صورت گرفت، چهره پلید طراحان این سناریو که برای تخریب انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند، مشخص شد.
هر سند چشم‌اندازی باید یک سند راهنما باشد و همه ملتزم به اجرای آن گردند. اگر کسانی به هر دلیلی آن را اجرا نکنند یا آن را راهنمای خود ندانند، طبعاً سند به حاشیه و به بیراهه خواهد رفت.
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شخصیت مرحوم آیت‌الله صافی گفت: آیت‌الله صافی در عین حال که مرجع و دانشمند بود اما هیچگاه قلمش از کار نمی‌افتاد و محافظه‌کار نبود، همچنین وی بسیار به‌روز بود و باوجود اینکه در حاشیه بود اما در متن اصلی قرار داشت.
آش در زمینه جعل این خیالپردازی‌ها آنقدر شور بود که حتی خود آن کانال احمدی‌نژادی نیز مجبور شد اعلام کند مصاحبه‌ای از شکدم وجود ندارد که او مدعی ارتباط با برخی چهره‌ها باشد.
فعال رسانه ای اصولگرا در نامه ای خطاب به رئیس مرکز پژوهش های مجلس از اعلام رای شکایت علیرضا زاکانی، شهردار تهران علیه خود، خبر داد.
نام و شهرت خانواده رامین تا پیش از وصلت با مهناز افشار تنها برای مطبوعاتی های بی پناهی که تیغ سانسور و توقیف پدر این خانواده را چشیده بودند آشنا بود اما خبر ازدواج پسر این مدیر احمدی‌نژادی با مهناز افشار باعث شد کل جامعه با ابعاد متضاد این خانواده مواجه شوند.
فعال سیاسی اصول‌گرا در واکنش به موضوع اینکه با توجه به اظهارات افرادی مانند سعید جلیلی و ... چرا از جریان اصول‌گرا صداهای دوگانه در خصوص مذاکرات وین به گوش می‌رسد، واکنش نشان داد.
کلانتری با بیان اینکه همه بخش های جامعه در تحول نقش دارند از مردم به عنوان عناصران و کنشگران اصلی تحول نام برد و گفت: مردم با حضور دولتی تحولگرا و تحول خواه گامهای بلندی را در این زمینه بر خواهد داشت با اتکا به تجارب موجود در ظهور انقلاب و حرکت امام خمینی(ره) نقش مردم در این زمینه تعیین کننده است و بر میانداری مردم در این زمینه تاکید شده است.
فائزه هاشمی گفت: اگر در سیاست نبودم و اتفاقات سال ۸۸ پیش نمی‌آمد، باز هم فدراسیون بسته می‌شد. چون آقای احمدی‌نژاد خیلی چیزها را تعطیل کرد. همه که در آن جریانات نبودند. مگر بقیه را تحمل کرد؟ دانشگاه آزاد را نابود کرد و تمام مدیران دوران آقای خاتمی را کنار گذاشت. تازه من دختر آقای هاشمی بودم و جرمم از همه سنگین‌تر بود.
رئیس دولت بهار گفت: من خودم را کوچک ملت، در خدمت ملت و فدایی ملت می دانم و چه بهتر اینکه انسان در حال خدمت به یک ملت بزرگ و خدمت به انسانها جانش را تقدیم کند، اما برای جامعه و کشور نگران هستم که عده ای می خواهند با این روش ها، موانع را از پیش پای سلطه گری خودشان بردارند و بر سرنوشت ملت حاکم شوند.
شاید همین یک جمله که گفتند« تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های سیاسی به سمت موسسات خیریه سرازیر شوند و حالا می‌بینیم صد‌ها نهاد خیریه در کشور مشغول به فعالیت هستند که شناسنامه آن‌ها به نام برخی مقامات مزین شده است! این در حالی است که حالا اسنادی از بروز فسادهای مالی در برخی خیریه‌ها منتشر شده اما متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست!