پاسخ مسعود پزشکیان به یک سوال متفاوت/نگویید تافته جدا بافته‌ام

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم با حضور پای صندوق رأی برای کشور قدرت تولید کنند.
تصویر پاسخ مسعود پزشکیان به یک سوال متفاوت/نگویید تافته جدا بافته‌ام

به گزارش سایت خبری پرسون، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز در ادامه سفرهای تبلیغاتی و انتخاباتی خود وارد شیراز شد.

مسعود پزشکیان در مسیر ورود به سالن فرودگاه شیراز در سخنانی کوتاه در پاسخ به سوالی درمورد پیش‌بینی نتیجه انتخابات، گفت: هرچه پیش آید خوش آید.

وی همچنین درخصوص میزان مشارکت در انتخابات با بیان اینکه امیدوارم مشارکت به نحوی باشد که اعتماد ملی و افتخار کشورمان در نگاه خارجی‌ها افزایش یابد، افزود: مردم با حضور پای صندوق رأی برای کشور قدرت تولید کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهور گفت: ما ایرانی‌ها اگر بتوانیم در روند حاکمیت کشور مشارکت داشته باشیم، بیگانگان طمع نخواهند کرد که خللی در داخل کشور به وجود بیاورند و ناامید می‌شوند از اینکه بتوانند با تنشج و جنگ کشور را به هم بریزند.

پزشکیان در پاسخ به این سؤال که آیا از حضور در انتخابات راضی است؟ تصریح کرد: وظیفه‌ای احساس می‌کردم و تاجایی که می‌شد شور و شوق ایجاد کرد و از دست ما برمی‌آمد، تلاشم را می‌کنم، بقیه‌اش با خدا است.

وی همچنین در مورد واکنش مردم به حضور او در عرصه انتخابات، گفت:من همان آدم قبل هستم، در ذهن من این توهم به وجود نیامده که عوض شده‌ام. این که مردم تصور کنند من تافته جدابافته‌ای هستم برای من سخت است، من جزو همین مردم هستم. از استقبال مردم شرمنده‌ام. با هم می‌توانیم مملکت را درست کنیم و افتخارات گذشته را برگردانیم.

منبع: ایرنا

693589