یزد

استاندار یزد ضمن تبریک هفته بزرگداشت نیروی انتظامی، بیان داشت: علی‌رغم قرار گرفتن استان یزد در مسیر ترانزیت، امروز این استان از استان‌های امن و آرام کشور است و این جایگاه، مرهون امنیتی است که نیروهای انتظامی ایجاد کرده‌اند.
مدیر حوزه های علمیه کشور در بازدید از مرکز ژنتیک میبد گفت: حوزه ژنتیک حوزه بسیار مهم و ارزشمندی است که باید به آن توجه ویژه صورت گیرد و این مرکز را به قطب ژنتیک استان، کشور، منطقه و جهان تبدیل کند.
فرمانده ناجا در یزد خبر داد؛

کشف ۳۰تن مواد مخدر در این استان

فرمانده ناجا در استان یزد از کشف ۳۰تن مواد مخدر در یزد طی شش ماهه سال جاری خبر داد.
امام جمعه یزد در آیین تودیع و معارفه استاندار یزد با بیان اینکه تفاوت نظام اسلامی با نظام های دیگر در این است که در اینجا هدف از تصدی مسئولیت حکومت نیست بلکه خدمت به مردم است گفت: حرکت در نظام اسلامی حرکت انبیا و اولیا  بوده و مسیر هم مسیر آنان است اصلا حرکت در نظام اسلامی خدمت به مردم، دین خدا، تکامل بشریت و دلدادگی به دین خدا از اصول کار مسئولان به شمار می رود.
وزیر کشور ایجاد شبکه ای از  جوانان پرتوان، پرانرژی و خلاق را حائز  اهمیت دانست و گفت: جوانان در اداره امور نقش ویژه ای دارند و باید استاندار با تکیه به این جوانان بستر سازی و کادرسازی کند و تحقق کارهای نشدنی را دنبال کند
رییس مجمع نمایندگان استان یزد خطاب به استاندار جدید گفت: شناخت مدیران فعال و کارآمد و شایسته گزینی بر اساس معیارهای انقلابی و کادرسازی برای آینده  بهره گیری از  استعدادها و الگو قرار دادن مدیریت جهادی و عمل گرایی مدیران استان برای حفظ سرمایه های اجتماعی، کنار مردم بودن، توسعه شرکت های دانش بنیان و معرفی و حفظ هویت ایرانی تاریخی را محور فعالیت ها قرار دادن از جمله اقداماتی است که شما باید مورد توجه قرار دهید.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان:

سازمان همیاری به قرارگاه سازندگی تبدیل شود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد گفت: این سازمان پتانسیل تبدیل شدن به قرارگاه سازندگی را در مسیر توسعه و آبادانی استان دارد و ‌شایسته است از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.
همزمان با فرا رسیدن اربعین شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی روز دوشنبه با حضور گسترده عزاداران و محبان ابا عبدالله در شهرستان بهاباد بر پا شد.
مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان:

اجرای طرح اربعین با شهدا در یزد

مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان یزد از اجرای طرح اربعین با شهدا در این شهرستان خبر داد.