یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از دلایل پیروزی در دفاع مقدس را، زمان آگاهی ارزشمند رزمندگان برشمرد و ابراز داشت: این ویژگی بود که باعث اقدام به موقع و تشخیص تکلیف رزمندگان و مردم شده و بهترین نوع مدیریت را در دوران دفاع مقدس به منصه ظهور گذاشته مدیریتی که امروز جامعه ما نیاز به این ویژگی دارد.
مسئول دفتر نمایندگی سپاه الغدیر استان یزد:

انقلاب اسلامی آمیخته با تفکر عاشورایی بوده و خاموش شدنی نیست

مسئول دفتر نمایندگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز انقلاب اسلامی آمیخته با تفکر عاشورایی به یک درخت عظیم و تنومند تبدیل شده و تا ظهور ولی عصر ادامه داشته و خاموش نشدنی است.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ولایت فقیه توجه ویژه‌ای به دستبافته زیلو دارند، در خصوص ویژگی‌های این دستبافته گفت: زیلو، بافت سردی دارد و حساسیت‌زا نیست لذا پوست آدمی در برخورد با زیلو آرام می‌شود و گرمای مردمان یزد را منتقل می‌کند.
بر اساس شنیده ها در میان گزینه هایی که این روزها بر سر زبان ها افتاده و به عنوان شانس سکانداری یزد مطرح می شوند احتمال سکانداری مهران فاطمی بیش از همه وجود دارد.
از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت؛

ثبت ۲۷۴ اظهارنامه صادراتی در استان یزد

مدیرکل استاندارد یزد گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۷۴ اظهارنامه صادراتی توسط اداره امور صادرات اداره کل استاندارد استان یزد، به ثبت رسیده است.
احمد وحیدی وزیر کشور در حکمی ابوالقاسم محی الدینی را به عنوان شهردار شهر جهانی یزد معرفی کرد.
مسئول مرکز پایش و مراقبت های بالینی اورژانس:

جا به جایی 3 هزار و 629 بیمار توسط اورژانس یزد در سال جاری

مسئول مرکز پایش و مراقبت های بالینی اورژانس استان یزد با اشاره به وظایف ذاتی این مرکز گفت: تاکنون ۳۶۰۰ مورد انتقال زمینی و ۲۹ مورد انتقال هوایی جهت انتقال بیماران اورژانسی و بانوان دارای بارداری پرخطر صورت گرفته است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد خبر داد:

اجرای پویش قدم قدم تا آزادی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای پویش ” قدم قدم تا آزادی ” به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان یزد خبر داد .
معاون عمرانی استاندار:

سقف وام مسکن افزایش می یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  با تقدیر از  عملکرد مثبت بانک مسکن استان در طرح اقدام ملی مسکن،  پیگیری عملیاتی شده ابلاغ وام مسکن به مبلغ ۲۵۰۰ میلیون ریال به ازای هر واحد را خواستار شد.
جهت پیشنهاد استاندار؛

تشکیل شورایی با عنوان شمس در یزد

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان یزد برای بررسی گزینه های انقلابی ویژه استانداری یزد شورای مشورتی سیاسی با عنوان شمس در استان راه اندازی کرد.