مدیرکل استاندارد یزد:

صنعتگران؛ یزد و یزدی را به یک برند ملی و جهانی تبدیل کردند

نیات خیر و اهداف مقدسی که صنعتگران یزدی در حین تولید به خرج می دهند، سبب شده است که کالاها و خدمات یزد، در ایران و بسیاری از کشورهای جهان شهره شود و یزدو یزدی به یک برند ملی و جهانی تبدیل شود.
تصویر صنعتگران؛ یزد و یزدی را به یک برند ملی و جهانی تبدیل کردند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد؛ محمدرضا زارع بنادکوکی به اتفاق معاونین و کارشناسان اداره کل به منظور بررسی روند تولید در حوزه صنایع غذایی به بازدید از کارخانجات تولیدی شیر رضا یزد رفت.

مدیرکل استاندارد استان یزد درجمع کارکنان این مجموعه صنعتی اظهارداشت: خدارا شاکریم که در سال نامگذاری شده توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان، تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، در استان دارالعلم و دارالعباده یزد، صنعتگران دلسوزی وجود دارند که با هدف کمک به گردش چرخ های اقتصادی کشور، اشتغال زایی قابل قبولی را نیز برای جوانان این منطقه رقم زده اند.

وی ادامه داد: نیات خیر و اهداف مقدسی که صنعتگران یزدی در حین تولید به خرج می دهند، سبب شده است که کالاها و خدمات یزد، در ایران و بسیاری از کشورهای جهان شهره شود و یزدو یزدی به یک برند ملی و جهانی تبدیل شود.

این مسئول تصریح کرد: حمایت عمده دوایر صنعتی به ویژه اداره کل استاندارد استان یزد متوجه تولید کنندگانی است که خوشنام هستند و به خوبی قواعد وموازین استاندارد را رعایت می کنند، چرا که ما براساس شعار سال، موظف هستیم تا نسبت به پشتیبانی ها و مانع زدایی در مسیر تولید کوشا باشیم.

مدیرکل استاندارداستان یزد درپایان عرایض خود گفت: از آندسته واحدهای تولیدی که از توانمندی و ظرفیت های لازم برخوردار هستند، تقاضا داریم با هدف شکوفایی مجموعه صنعت وخدمات استان، نسبت به ایجاد آزمایشگاه مرجع 17025مرکزآموزشی تخصصی همکار،ت دوین و بازنگری استانداردهای ملی و نمونه کشوری شدن اقدام نمایند.

موسس و مدیرعامل مجتمع صنایع غذایی شیررضا نیز در این بازدیدو در جمع حاضرین گفت: این مجموعه عظمت خود را مدیون راهنمایی ها و کمک های شایان دوایر مختلف استان به ویژه مشاوره های دلسوزانه مدیران و کارشناسان مجرب اداره کل استاندارد استان یزد می داند وقدر مسلم آن است که با کمک های بیشتر دولت صنعت گران دل گرم تر و موفق تر هستند.

محمدرضا دهقان طزرجانی در انتهای این بازدید افزود: صنعت گران به دلیل مشغولیت های زیادی که در فرآیندهای تولید دارند، فرصت مناسبی برای تفکر و بازاریابی ندارند، از این روبه شدت نیازمند اطلاع از احتیاجات بازار مصرف داخل و خارج هستیم، که در این جا به دولتی های عزیز اعلام می گردد، تمام انرژی و پتانسیل تولید کنندگان در اختیار آبادانی کشور است، مدد کار ما باشید تا این مهم محقق شود.

371377