مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد مطرح کرد؛

عدم آشنایی نسل جوان با سیره شهدا؛ از معضلات فرهنگی جامعه

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: یکی از مشکلات جدی فرهنگی ما در جامعه عدم آشنایی نسل جوان و نوجوان با سیره شهداست.
تصویر عدم آشنایی نسل جوان با سیره شهدا؛ از معضلات فرهنگی جامعه

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، مهدی فعالی مدیر عامل سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری در نشست خبری دومین یادواره شهدای حمل و نقل استان از ارائه بیش از ۳۰۰خدمت توسط، دستگاه متبوعش به شهروندان خبر داد و اظهار داشت: این سازمان با برخورداری از ۱۸۰دستگاه اتوبوس، ۱۵۰۰دستگاه تاکسی، ۲۹۰۰مینی بوس درون شهری، ۳هزار تاکسی سرویس مدارس، ۱۲خزار بار وسیله نقلیه بار در سطح شهر به همشهریان ارائه خدمت می دهد.

وی با اشاره به برگزاری دومین یادواره شهدای حمل و نقل استان ابراز داشت: به دنبال برگزاری یادواره منسجم و متفاوت در سطح استانی هستیم که امیدواریم با همراهی شما خبرنگاران محقق شود

فعالی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما یک ملت فرهنگی هستیم اظهار داشت: یکی از مشکلات جدی فرهنگی ما در جامعه عدم آشنایی نسل جوان و نوجوان با سیره شهداست در حقیقت این سیره به خوبی برای نسل جوان ما تبیین نشده که امیدواریم برگزاری این یادواره آغازی برای حرکت در این مسیر باشد.

وی تصریح کرد: در تلاشیم تا مکان های برای ارتئه کتاب هایی در خصوص سیره عملی شهدا در پایانه های اتوبوس شهری و اتوبوس ها تعبیه کنیم تا نسل جوان بیشتر پیش با این بزرگواران آشنا شوند.

حیران_استان یزد

375503