مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

زیبا سخن گفتن به ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه کمک می کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: خوب سخن گفتن و زیبا سخن گفتن می تواند به ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه نیز کمک کند.
تصویر زیبا سخن گفتن به ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه کمک می کند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد؛ مجید جوادیان‌زاده با بیان این‌که برگزاری رویدادهای فرهنگ محور و هنر محور می‌تواند باعث نشاط و شادابی در شهر شود، اظهار کرد: در شرایط فعلی که بخاطر کرونا محدودیت‌هایی نظیر در خانه ماندن روح مردم را آزار داده این چنین رویدادهایی که مهارت فردی و گروهی افراد خانواده را تقویت می‌کند بسیار موثر است.

وی افزود: با توجه به گستره فعالیت‌های صحنه‌ای استان و کشور به مجریان توانمند زیادی نیاز دارد تا بتوانند با احاطه بر فنون اجرا ارتباط خوب و موثر با مخطبان خود ایجاد کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه با بیان این‌که لازم است با برگزاری دوره ها کارگاه ها و رقابت‌های سازنده زمینه رشد مجریان و گویندگان بیش از پیش در کشور ایجاد شود، گفت: خوب سخن گفتن و زیبا سخن گفتن می تواند به ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه نیز کمک کند.

جوادیان‌زاده در پایان با بیان این که در جامعه مواجه هستیم با بسیاری از علاقمندانی که می‌خواهند اجرا را تجربه کنند، تصریح کرد: برگزاری جشنواره گویندگان، مجریان و نویسندگان سر سخن فرصتی مناسب برای کسب این مهارت و تقویت اعتماد به نفس برای اجرای این مهم است.

371428