رییس جمهور در بدو ورود به یزد عنوان کرد؛

کاهش فاصله استان یزد نسبت به وضعیت مطلوب در دستور کار دولت

رییس جمهور با اشاره به تلاش های صورت گرفته سه ماهه در استان خاطر نشان کرد: تلاش هابی در این زمینه هم از سوی استاندار و هم مدیران استان صورت گرفته تا بیش از پیش این ظرفیت ها احیا شود اما آنچه انجام می شود با آنچه باید انجام شود متفاوت است که باید این تفاوت را کاهش داد و به وضعیت مطلوب نزدیک کرد.
تصویر کاهش فاصله استان یزد نسبت به وضعیت مطلوب در دستور کار دولت

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، آیت الله سید ابراهیم رییسی در بدو ورود به استان در جمع خبرنگاران با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: استان یزد استان پر ظرفیتی است که علاوه بر ظرفیت های مادی، از نیروی انسانی پرکار، پرتلاش، با ایمان و انقلابی و مردمانی سختکوش و مومن برخوردار است.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت های عظیم استان در بخش های کشاورزی، صنعتی و معدنی اظهار داشت: مهمترین ویژگی یزد برخورداری از نیروی انسانی متراکم، جوان و آماده به کار است که متاسفانه آنچنان که باید زمینه اشتغال آنان فراهم نیست و ما باید این ظرفیت ها را احیا کنیم.

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته سه ماهه در استان خاطر نشان کرد: تلاش هابی در این زمینه هم از سوی استاندار و هم مدیران استان صورت گرفته تا بیش از پیش این ظرفیت ها احیا شود اما آنچه انجام می شود با آنچه باید انجام شود متفاوت است که باید این تفاوت را کاهش داد و به وضعیت مطلوب نزدیک کرد.

آیت الله رئیسی در تشریح برنامه های سفر یک روزه خود نیز اظهار داشت: در برنامه های این سفر قاعدتاً باید در نقاط مختلف استان خدمت مردم می رسیدیم و در اجتماعات مردمی حضور پیدا میکردیم اما شرایط کرونایی مانع از این امر شد و من از مردم بابت این موضوع عذرخواهی میکنم که نمیتوانم در اجتماع آنان شرکت کنم.

رییس قوه مجریه ادامه داد: البته در اجتماع نمایندگان اقشار حضور پیدا کرده و نظرات، پیشنهادات و کمبودهای استان را خواهیم شنید و راهکارهایی را در این سفر اندیشیده که به برخی خواهیم پرداخت و مابقی را هم در تهران پیگیری و نتایج به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

375897