اعلام اسامی داوران اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر یزد

رئیس کمیته داوران اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد گفت: در این دوره جشنواره داود پاک طینت، مدیرکل مرکز اسناد ملی استان یزد، محسن ماندگاری، سردبیر روزنامه جام جم، علی‌امینی، مدیر خبر صدا و سیمای مرکز یزد و امیرترقی نژاد، استاد دانشگاه و مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان داور ما را همراهی می‌کنند.
تصویر اعلام اسامی داوران اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر یزد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، احمد پهلوانیان صبح امروز در جمع برخی از خبرنگاران استان برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری نظیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر را اقدامی مناسب برای پویایی جامعه دانست و اظهار کرد: اصحاب رسانه از جمله اقشار موثر در توسعه فرهنگی و اجتماعی هر جامعه هستند که در حقیقت نقش پیشبرنده نیز به عهده دارند.

رئیس کمیته داوران اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد با بیان این‌که تقویت کمی و کیفی فعالیت رسانه‌ای می‌تواند بیش از پیش زمینه ارتقاء سطح فرهنگی در هر جامعه را ایجاد کند، افزود: درست و به موقع استفاده کردن از ظرفیت رسانه از جمله مسائل حائز اهمیت در این خصوص است که باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای یزد در ادامه حمایت از اصحاب رسانه را مهم دانست و بیان کرد: با حمایت از این قشر می‌توان به پوشش بهتر اخبار و موفقیت آنها در این زمینه کمک شایانی کرد و برگزاری رویدادهای فرهنگی نظیر جشنواره ابوذر از این قبیل اقدامات است.

وی گفت: تلاش برای حرفه‌ای‌تر شدن رسانه‌ها از یک سو و دیده شدن آنها از سوی دیگر عاملی تأثیرگذار در تقویت حوزه رسانه‌ای استان است که باید با فراگیری مناسب برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

پهلوانیان در خصوص نحوه فعالیت کمیته داوران جشنواره ابوذر، تصریح کرد: در این دوره جشنواره داود پاک طینت، مدیرکل مرکز اسناد ملی استان یزد، محسن ماندگاری، سردبیر روزنامه جام جم، علی‌امینی، مدیر خبر صدا و سیمای مرکز یزد و امیرترقی نژاد، استاد دانشگاه و مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان داور ما را همراهی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره بعد از بررسی‌های اولیه در اختیار کمیته داوران گذاشته می‌شود.

370873