رونمایی از کتابت 30جزء قرآن توسط دانش آموزان یزدی + فیلم

دانش آموزان دبیرستان حضرت جوادالائمه یزد در یک اقدام ابتکاری برای اولین بار در کشور اقدام به کتابت کل قرآن کریم کردند و امروز طی مراسمی با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی، رئیس اداره قران، عترت و نماز آموزش و پرورش استان و جمعی از دانش آموزان و معلمان این دبیرستان از این اثر رونمایی شد.
تصویر رونمایی از کتابت 30جزء قرآن توسط دانش آموزان یزدی + فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، دانش آموزان دبیرستان حضرت جوادالائمه یزد در یک اقدام ابتکاری برای اولین بار در کشور اقدام به کتابت کل قرآن کریم کردند و امروز طی مراسمی با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی، رئیس اداره قران،عترت و نماز آموزش و پرورش استان و جمعی از دانش اموزان و معلمان این دبیرستان از این اثر رونمایی شد.

فهیم گلاب، معاون پرورشی این مرکز آموزشی، در حاشیه آیین رونمایی از این اثر با بیان اینکه این اثر فاخر به همت مجموعه معلمان، دانش آموزان، کادر دبیرستان و خانواده‌های آنان پدید آمده اظهار کرد: با توجه به اهمیت آشنایی دانش آموزان با قرآن کریم تصمیم گرفته شد برای اولین بار در کشور و بلکه جهان اسلام کار کتابت قرآن کریم بر اساس رسم‌الخط عثمان طه را به دانش آموزان واگذار کنیم که با استقبال خوب آنان و خانواده‌هایشان همراه شد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس هر دانش آموز کتابت چند صفحه از قرآن کریم را برعهده گرفت و تمامی صفحات قرآن در طی دو سال به دست آینده سازان کشور کتابت شد.

گلاب تصریح کرد: این اثر فاخر در نهایت پس از جمع آوری و صحافی به موزه قرآن آستان قدس رضوی اهدا شده و امروز از رونوشت آن پرده‌برداری شد که جهت تبرک در ورودی همین مرکز نگهداری خواهد شد.

یادآور می‌شود دبیرستان پسرانه حضرت جوادالائمه (ع) یکی از مدارس پیشرو در انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی است.

حیران_ استان یزد

375866