مدیر عامل آب منطقه ای یزد:

دوره سعی و خطا در حوزه آب و برق گذشته است

مدیرعامل آب منطقه ای یزد تصریح کرد: دوره سعی و خطا در حوزه آب و برق گذشته و باید ریل را عوض کنیم و این تغییر ریل مدیریت مصرف است.
تصویر دوره سعی و خطا در حوزه آب و برق گذشته است

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، مهدی جوادیان زاده مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد با قدردانی از همراهی رسانه ها در موضوع آب یزد گفت: خوشبختانه رسانه های استان با کمترین حاشیه و با حفظ اصالت و نجابت یزد از آب استان صیانت کردند.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی دستگاه های خدمات رسان نسبت به مردم اظهار داشت: در موضوع آب و برق علاوه بر اینکه ما در برابر مردم مسئولیت اجتماعی داریم مردم هم در برابر منابع محدود این دو حوزه مسئولند.

مدیرعامل آب منطقه ای یزد در بخش دیگری از سخنانش رسانه ها را عامل تقویت اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته در صنعت آب و برق دانست و ابراز داشت: ما یک دستگاه فنی هستیم و ۹۵درصد فعالیت ها در حوزه فنی است و توان بسیج کردن رسانه ای محدودی داریم که امیدواریم با همراهی رسانه ها بتوانیم در حوزه اطلاع رسانی هم موفق شویم.

وی در ادامه با اشاره به تدوین برنامه سازگاری با کم آبی توسط،همه بخش های ذینفع آب وتصویب آن اظهارداشت: با امضائ این سند یک توافق نسبی بین این دستگاه ها ایجاد شده و بر اساس آن باید تا ۵سال آینده افت آب را در تمام آبخوان های یزد به صفر برسانیم .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مسئولیت اجتماعی یک کار بین بخشی است نیازمند مطالبه گری و کمک رسانه ها در بررسی ابعاد مختلف این سند هستیم تا تمامی دستگاه های ملزم به انجام وظایف محوله خود شوند.

جوادیان زاده تصریح کرد: دوره سعی و خطا در حوزه آب و برق گذشته و باید ریل را عوض کنیم و این تغییر ریل مدیریت مصرف است.

375410