مرکزی

مدیرکل دادگستری استان مرکزی گفت: برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد سال جاری سراغاز رویداد های گام دوم انقلاب اسلامی است و مردم باید هوشمندانه در این ازمون سیاسی بزرگ شرکت کنند.

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در اراک :

مسیر تردد روستاهای بالای ۵۰ خانوار در کشور امسال آسفالت می شود

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: مسیر تردد تمامی روستاهای بالای ۵۰ خانوار سطح کشور امسال آسفالت می‌شود و اعتبار لازم برای این برنامه در اختیار استان‌ها قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شرایط استان را برای حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای آماده کنند.

یادداشت/یکی از مهارت های مورد نیاز انسان در جامعه کنونی مهارت خودآگاهی و مهارت خود شناسی است که میتوان در سطوح مختلف از این مهارت استفادا ابزاری کرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک گفت: در رایزنی با شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی برق هیچ یک از بیمارستان‌های استان قطع نمی‌شود و با وجود وضعیت بحرانی در تامین برق این همکاری با حوزه درمانی استان صورت گرفته است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت به موقع حقوق و معوقات کارگران یکی از مهمترین خواسته‌های اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از رئیس سازمان تامین اجتماعی بود که مقرر شد این مهم در اسرع وقت انجام شود و همچنین مقرر شد سهام شرکت هپکو در مدت زمانی مشخص افزایش یابد.