مرکزی

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: ۴۱ هزار و ۱۹۸ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی ماه رمضان امسال در طرح نظارت بر مراکز تهیه و عرضه مواد خام دام و طیور این استان کشف و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: ایجاد مراکز+ زندگی، تسهیل ارایه خدمات را به همراه دارد و باعث می شود مددجویان در مدت زمان کمتری بدون پیمودن مسیر، خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

توزیع 1415 گوشی و تبلت دانش آموزی بین نیازمندان

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار پرسون در اراک، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تعداد 1415 گوشی و تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی توزیع شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک بیان کرد: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۱۸۳مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۵۹۱۰۴ نفر رسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک روز سه‌شنبه با صدور پیامی مردم این شهرستان را به حضور در تجمع ضد صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی مطرح شد؛

نقش آفرینی و جایگاه روابط عمومی در ارتباط با کووید 19

یادداشت/با پاسخ به این سئوال که چه اندازه بر ارتباطات و روابط عمومی ها تاثیر گذاشته و آیا همه گیری کرونا بحران تلقی می شود یا خیر؟ نقش عمده وکارکرد روابط عمومی ها درهنگام بروز بحران و زمان پس از بحران بررسی می شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک:

جراحی های عمومی و زیبایی در بیمارستان ها مجاز شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اکنون بیمارستان امیرالمومنین اراک تنها سانتر کرونا است و انجام تمام جراحی‌های عمومی، الکتیو و زیبایی در بیمارستان‌های استان‌مرکزی مجاز شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی خبر داد؛

اجرای طرح نسخه الکترونیکی در ۹۰ درصد مطب‌ها و مراکز درمانی استان

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار پرسون در اراک، از اجرای طرح نسخه الکترونیکی در ۹۰ درصد از مطب‌ها و مراکز درمانی این استان خبر داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۲ مرکز برای واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۷۵ سال در اراک اختصاص یافت و از امروز (۲۰ اردیبهشت ماه) همزمان با سراسر کشور تزریق واکسن برای این قشر سنی در استان کلید می‌خورد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

مراقب کلاهبرداری سایبری جمع آوری فطریه باشید

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان، در خصوص مراقبت شهروندان در خصوص کلاهبرداری سایبری به بهانه پرداخت اینترنتی فطریه و کفاره روزه هشدار داد.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری خبر داد؛

تحقق نهضت آسفالت در اراک طی دو ماه گذشته

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری اراک در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پرسون در اراک، از تحقق نهضت آسفالت در این شهر طی دو ماه گذشته خبر داد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شازند خبر داد:

انجام بیش از 25 کیلومتر لوله گذاری آب در سال ۹۹

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شازند گفت: در سال گذشته 25.6 کیلومتر لوله گذاری آب در سطح شهرها و روستاهای شهرستان شازند انجام شد.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

بهره‌مندی ۵۶ خانواده تحت حمایت از خدمات وکلای نیکوکار

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: با توجه به تفاهم نامه همکاری با کانون وکلای استان در سال گذشته بیش از ۵۶ خانواده مددجوی تحت حمایت از خدمات وکلای نیکوکار استان بهره‌مند شدند.