هلال احمر استان مرکزی برای برگزاری نذر آب ۴ در سیستان و بلوچستان آماده است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: این جمعیت برای برگزاری طرح نذر آب ۴ در شهرستان زهک سیستان و بلوچستان آماده است.

تصویر هلال احمر استان مرکزی برای برگزاری نذر آب ۴ در سیستان و بلوچستان آماده است

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، علیرضا محمودی روز پنجشنبه افزود: این طرح در سه محور سلامت و بهداشت، معیشت و آب رسانی از سوی هلال احمر استان مرکزی، شهریور ماه امسال اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: طرح کشوری نذر آب ۴ در ۱۵ شهرستان استان‌های جنوب شرقی کشور با هدف تامین آب پایدار برگزار می‌شود که هشت شهرستان در سیستان و بلوچستان، سه شهرستان در خراسان جنوبی، ۲ شهرستان در هرمزگان و ۲ شهرستان در جنوب کرمان از خدمات اجرای آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی ادامه داد: این جمعیت معین اجرای طرح نذر ۴ در شهرستان زهک استان سیستان و بلوچستان است که تمهیدات لازم برای اجرای هرچه مطلوب‌تر آن اندیشیده شده است.

محمودی اظهار داشت: تحویل بسته‌های بهداشتی، اعزام تیم‌های تخصصی و پزشکی، توزیع بسته‌های موادغذایی و آب‌رسانی از جمله اقدامات در نظر گرفته شده این طرح است.

وی یادآور شد: سه سال گذشته در راستای اجرای این طرح اقداماتی مانند ارسال و تجهیز تانکر آب، توزیع آب معدنی، توزیع اقلام دارویی و بهداشتی و توزیع بسته‌های معیشتی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی افزود: مردم و خیران این استان برای کمک در این طرح می‌توانند از طریق شماره حساب۴۹۷۸۶۵۵۱۳۷ نزد بانک ملت شعبه هجرت تهران بنام جمعیت هلال احمر واریز نمایند و یا کمک‌های غیرنقدی خود را شامل، بسته های معیشتی و بهداشتی، لوازم تحریر، دستگاه کلرزن، تانکر آب و لوله و اتصالات آب را به شعب جمعیت هلال احمر استان مرکزی تحویل دهند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

322220

مطالب مرتبط