کردستان

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات بارها حرمت‌ها را شکستند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی از نامزدهای ریاست جمهوری برای کسب آرا و نظر مردم بارها از خطوط قرمز نظام رد شدند و این همان خواسته دشمنان انقلاب و نظام است.

یادداشت میهمان؛

نقدی بر «رای بی رای»؟!

یادداشت/ باید دید که آیا تحریم کنندگان انتخابات متاثر از شرایط ملتهب هفته پیش رو در تصمیم خود تجدید نظر می‌کنند یا در زمین بازی اصولگرایان و میدانی که آنان برایشان فراهم کرده‌اند گل به خودی تاریخی خواهند زد؟

مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور گفت: امیدواریم ملت ایران در ۲۸ خرداد فردی را انتخاب کنند که مُهر ذلت شیطان‌های بزرگ آمریکا و اسرائیل را برای سعادت ملت لازم نداند

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان عنوان کرد:

افزایش 4 برابری مصرف برق در هنگام استفاده از دور تند کولر

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: استفاده مداوم از دور تند کولر آبی تا چهار برابر مصرف برق را بیشتر می‌کند، بنابراین مشترکان آن را به ویژه در ساعات اوج بار، روی دور کُند قرار دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کردستان:

دشمن به دنبال تغییر نگرش ملت ایران نسبت به حقایق است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان به دنبال تغییر نگرش ملت ایران نسبت به حقایق هستند و می‌خواهند که نگاه‌ها از داخل به سمت خارج معطوف شود که این توطئه‌ای خطرناک است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد منابع مالی و اقتصادی کشور در اختیار رئیس جمهور است، گفت: عده‌ای فرصت طلب می‌خواهند به بهانه‌های مختلف کشور را تاراج کنند.

رئیس شورای ائتلاف ‌استان کردستان:

امنیت ملی کشور به حضور در انتخابات گره خورده است

رئیس شورای ائتلاف ‌استان کردستان گفت: حضور در انتخابات نه تنها عاملی برای تایید مشروعیت انقلاب و نظام است، بلکه امنیت ملی ما به نوعی به حضور در انتخابات گره خورده است.
کارشناس مسایل سیاسی در گفت وگو با پرسون عنوان کرد:

تلاش گروه‌های اپوزیسیون برای دوقطبی سازی انتخابات ریاست‌جمهوری

یک کارشناس مسایل سیاسی گفت: جریانات سیاسی مخالف و گروه‌های اپوزیسیون دست به هر کاری می‌زنند که از اقتدار و مشروعیت این نظام بکاهند، امروز هم برای رسیدن به این نیت خود دست به ایجاد دوقطبی سازی و تخریب چهره‌های انتخاباتی، ایجاد شبهات انتخاباتی می‌زنند و در این بین جوانان را به صورت ویژه مورد هجمه تبلیغاتی خود قرار داده‌اند.

رییس شورای هیات‌های مذهبی کردستان خبر داد:

برگزاری همایش «طلایه‌داران تبلیغ» ویژه روحانیون و ماموستایان

رییس شورای هیات‌های مذهبی کردستان گفت: به مناسبت دهه کرامت همایش طلایه‌داران تبلیغ ویژه روحانیون و ماموستایان اهل سنت استان کردستان در شهرستان‌های سنندج، سقز، مریوان و قروه برگزار خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: یک تانکر حامل سوخت بامداد شنبه در بلوار دکتر حسینی سنندج بر اثر برخورد با ۲ خودرو منفجر شد که در اثر این حادثه راننده آن جان خود را از دست داد.

امام جمعه سنندج گفت: باید با مشارکت خود در انتخابات اصلح‌ترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم تا ان شاء الله شاهد از بین رفتن مشکلات اشتغال، تورم و اقتصادی در کشور و استان باشیم.

یادداشت/ استراتژی دفاعی ایران حراست از مرزهایش با بهره‌گیری از توان حداکثری موشک‌های بالستیک و کروز متنوع و سنگین خود بوده و این کشور بر اساس استراتژی واقع‌گرایی تدافعی هیچ‌گاه ابتدا به دشمنان خود حمله نخواهد کرد و تنها در صورت تجاوز طرف متخاصم مبادرت به عکس العمل می‌نماید.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر اقدامی که در کشور انجام می دهیم باید منفعتی برای جیب مردم داشته باشد و اگر قرار است اقداماتی در دولت انجام شود و نتیجه آن به فقر مردم ختم شود توفیقی حاصل نشده است.