وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

بهره‌برداری از راه‌آهن همدان ـ سنندج و فرودگاه شهرستان سقز

وزیر راه و شهرسازی گفت: راه‌آهن همدان ـ سنندج و نیز فرودگاه شهرستان سقز به زودی افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

تصویر بهره‌برداری از راه‌آهن همدان ـ سنندج و فرودگاه شهرستان سقز

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمد اسلامی؛ وزیر راه و شهرسازی امروز در فرودگاه سنندج در گفتگو با خبرنگاران درباره برنامه سفر یک روزه خود به استان کردستان اظهار داشت: یکی از مطالبات اصلی و البته قدیمی مردم کردستان ایجاد محورهای و جاده‌های این استان براساس استانداردهای روز است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در سفر یک روزه‌ای که به کردستان داریم چند پروژه کلنگ‌زنی و نیز چند طرح دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

اسلامی با اشاره به افتتاح جاده سنندج ـ مریوان بیان داشت: خوشبختانه بعد از مدتهای مدیدی از طرح توسعه جاده سنندج ـ مریوان، امروز شاهد افتتاح این طرح خواهیم بود که سهم بسیار مهمی در ارتقا حمل و نقل جاده‌ای در بحث مسافر و نیز کالا در این استان خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی گفت: همچنین امروز بخشی از پروژه بسیار مهم کریدور شمال به جنوب در کردستان به بهره‌برداری خواهد رسید که امیدواریم در این زمینه شاهد پیشرفت‌های بیشتری در ماههای آینده باشیم.

اسلامی در ادامه سخنان خود تشریح کرد: از دیگر طرح‌های تاثیرگذار در استان کردستان، راه‌آهن همدان ـ سنندج و نیز فرودگاه شهرستان سقز است که ان‌شاء‌الله به زودی شاهد افتتاح این دو طرح خواهیم بود.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

309659