نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

ترور شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز تروریستی بودن دولت آمریکا است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آخرین نمونه از جنایت آمریکایی‌ها را می‌توان ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد که این کار آنها نمونه بارز و عینی تروریستی دولتی بود.

تصویر ترور شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز تروریستی بودن دولت آمریکا است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا فایق رستمی؛ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امروز مردم دنیا باید از واقعیت‌های موجود درباره جنایت‌های آمریکایی‌ها در سراسر جهان مطلع شوند تا در دام این کشور مستکبر و زورگو نیفتند.

امام جمعه سنندج گفت: آمریکا با وجود تاریخ سیاه و خونباری که دارد، در پوشش حقوق بشر به دنبال سرپوش نهادن به جنایت‌های خود در سطح جهان است و به عینه شاهد این فریبکاری آمریکایی‌ها هستیم.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باید اذعان کرد که در معرفی سیمای دروغین و فریبنده آمریکا به جوانان کم‌کاری‌هایی شده است و همین امر باعث شده که برخی از جوانان فریب چهره فریبنده این دولت جنایتکار را بخورند که این امری خطرناک است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: تاریخ در دهه‌های اخیر به عینه نشان داده است که هر زمان آمریکایی‌ها به هر بهانه‌ای به ویژه حقوق بشر کشوری را اشغال کرده‌اند به دنبال خود بدبختی، فقر و نابودی آورده‌اند.

امام جمعه سنندج گفت: از سوی دیگر شعار فریبنده «حقوق بشر» به دستاویزی برای آمریکایی‌ها و دیگر دول زورگو به منظور غارت و چپاول ثروت‌های دیگر کشورهای دنیا تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هر روز یک جنایت در دنیا رقم می‌زند، بیان کرد: آخرین نمونه از جنایت آمریکایی‌ها را می‌توان ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد که این کار آنها نمونه بارز و عینی تروریستی دولتی بود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تاکید کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 17 هزار نفر در ایران در جریان عملیات‌های تروریستی به شهادت رسیده‌اند که در تمامی این اعمال ضدانسانی آمریکا حضور مستقیم و غیرمستقیم داشته است.

منبع: مهر

308715