کردستان

خشکسالی بی‌سابقه در کشور و کردستان نه تنها باعث جیره‌بنده آب در سطح روستاها شده، بلکه زمینه خروج بخش اعظمی از دام‌های سبک و سنگین در این استان هم شده است.
امام جمعه موقت سنندج در گفت وگو با پرسون عنوان کرد:

تلاش گروهک‌های ضدانقلاب برای تحریم انتخابات در کردستان

امام جمعه موقت سنندج گفت: گروهک‌های ضدانقلاب و تروریستی در این ایام تبلیغات گسترده‌ای برای تحریم انتخابات در کردستان انجام می‌دهند، ولی تاکنون این تبلیغات توسط مردم این استان بی‌اثر مانده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: کسی مخالف ایجاد شور انتخاباتی در کشور به ویژه کردستان نیست، ولی اولین و مهمترین مسئله برای همه ما سلامتی مردم است.

در اعتراض به علمی نشدن وعده های استانداری؛

رئیس هیات هندبال کردستان استعفا داد

در اعتراض به علمی نشدن وعده های استاندار کردستان، اکبر عربی، رئیس هیات هندبال این استان از سمت خود استعفا داد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج: براساس تبصره دو ماده 62 قانون انتخابات شوراهای اسلامی 20 مکان برای انجام تبلیغات انتخاباتی نامزدها در شهر سنندج مشخص شده است.
در نشست ائمه جمعه کامیاران و دهگلان مطرح شد؛

عدم مشارکت در انتخابات زمینه پس‌رفت کشور و نظام را فراهم می‌کند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مشارکت در انتخابات آینده کشور را رقم می‌زند و بالعکس عدم حضور در این همه‌پرسی زمینه پس‌رفت کشور و نظام را فراهم خواهد آورد.

امام جمعه شهرستان بیجار در گفت وگو با پرسون:

دشمن تمام تلاشش را خواهد داشت که مردم در انتخابشان اشتباه کنند

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: دشمن تمام سعی و تلاشش را خواهد داشت که مردم در انتخابشان اشتباه کنند تا با این کار پیشاپیش جلوی زیان‌های احتمالی که متوجه‌اش می‌شود را بگیرد و عملا در رسانه‌های خود این مهم را دنبال می‌کند.

یادداشت میهمان؛

محیط زیست و مسئولیت ما

یادداشت/ خشکسالی‌ها نتیجه کمبود بارندگی است و دلیل عمده کمبود بارندگی، پدیده گرمایش زمین است. گرمایش زمین معلول فعالیت های غیرمتعارف انسانی و تولید گازهای گلخانه‌ای است همه این عوامل به صورت یک زنجیره به هم وابسته هستند.

یادداشت میهمان؛

پنج در برابر2

یادداشت/ به‌نظر می‌رسد 5 نفر از هفت کاندیدای موجود، به صورت جدی در انتخابات ورود نکرده و نقش کاندیدای پوششی را دارا هستند.

مدیر حوزه علمیه کامیاران در گفت وگو با پرسون:

توسعه همه‌جانبه انقلاب و نظام از دغدغه‌های دولت انقلاب در ایران است

مدیر حوزه علمیه کامیاران گفت: دولتی که به‌نام دولت انقلابی روی کار خواهد آمد باید دارای ویژگی‌های بارزی نسبت به دیگر دولتهای قبلی باشد. دولت انقلاب باید از نیروهای حزب اللهی و انقلابی شکل گرفته باشد و از سوی دیگر توسعه همه‌جانبه انقلاب و نظام از دغدغه‌های دیگر آن است.

یادداشت/ چرا اسرائیل اصرار دارد حوادث و اتفاقات داخلی ما را به‌نام خود ثبت کرده و بر اشراف اطلاعاتی این کشور در حوزه سرزمینی ایران تاکید بورزد؟ از همه مهم‌تر چرا دستگاه‌های امنیتی ما که قطعا فضای مجازی را رصد می‌کنند پاسخی به این ادعاها نداده و در قبال آن سکوت اختیار می‌کنند؟

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: بعضی از جریانات سیاسی و افراد با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای که در اختیار دارند به دنبال کمرنگ کردن این همه‌پرسی هستند، در حالی که شرکت نکردن در این انتخابات یا همان تحریم آن نه تنها راهکار منطقی برای برون رفت از مشکلات نیست، بلکه این کار زمینه ساز ایجاد مشکلات حادتر و بزرگتر در کشور می‌شود.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: ملت ایران در 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره حضور و جایگاه خود را به جهانیان نشان داده‌اند و بی‌شک بعد از این هم شاهد تحول آفرینی این ملت در عرصه‌های جهانی خواهیم بود.

یادداشت میهمان؛

برکات یکپارچه شدن قدرت

یادداشت/در دوران مدیریت دولت جوان انقلابی، منتقدین امروز دیگر نمی‌توانند همه تقصیرات و تنگناهای معیشتی را به گردن دولتی‌ها بیندازند بلکه همه تقصیرات بالکل به گردن آمریکا و تحریم‌های او انداخته می‌شود، فقط یک مقداری زحمت عزیزان آمریکایی بیشتر می‌شود زیرا اگر دوستان اصولگرا قبلا 30 درصد مشکلات را به گردن کلفت آمریکا می‌انداختند، این بار چشم آبی‌های یانکی باید جور صددرصدی مشکلات ما را تقبل کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان:

«قدرت پشتوانه سیاست و دستگاه دیپلماسی» یک اصل مهم در جهان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: یک اصل در جهان داریم و آن این است که قدرت پشتوانه سیاست و دستگاه دیپلماسی است لذا با این وجود باید اذعان کرد که در طول 8 سال اخیر برخی این مهم را نادیده گرفتند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: امام خمینی (ره) با معنویت، عقلانیت و سیاست توانستند یک حکومت براساس نظام اسلامی تشکیل دهند که این کار بسیار بزرگی در آن زمان بود.