نماینده ولی فقیه در کردستان:

فساد مالی و اداری نتیجه تصدی مدیران نالایق در راس امور است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: زمانی که یک مدیر نالایق در پست حساسی قرار می‌گیرد بازده کار او  می‌شود فساد مالی و دهه‌ها مشکل دیگر، بنابراین شایسته است که در انتصاب هر مدیری ملاک‌های مربوطه لحاظ شود.
تصویر فساد مالی و اداری نتیجه تصدی مدیران نالایق در راس امور است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در کردستان ظهر امروز در دیدار با اعضای بسیج اساتید دانشگاه‌های این استان اظهار داشت: باید گفت که اکنون شاهد فاصله طبقاتی بین فقرا و اغنیا در برخی از محلات شهر سنندج هستیم که لازم است دانشگاهیان و بسیجیان به این مسئله ورود پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز دانشگاه‌های ما جدای از بحث اخلاقی باید در بحث عملی و تخصص سرآمد باشند تا شاهد تاثیرات آنان در کشور باشیم.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مسئله دیگری که باید مدنظر دولت باشد، موضوع شایسته‌سالاری است، نباید اجازه دهیم که افرادی غیرمتخصص در پست‌ها قرار بگیرند زیرا این امر باعث افت شدید راندمان کاری می‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقوا، صداقت و... باید از ویژگی اولیه و نخستین هر مدیری در جامعه اسلامی باشد و تنها با داشتن این ویژگی‌هاست که مدیر می‌تواند در انجام وظیفه خود به معنای واقعی موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: زمانی که مدیری دارای تقوا و صداقت به معنای واقعی باشد، هرگز دست به انجام کارهای خلاف قانون و شرع نمی‌زند، لذا امیدواریم که در دولت آینده مدیران ما از این ویژگی‌ها برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه انتصاب مدیران بی‌لیاققت هم تضییع حقوق مردم و هم یک ظلم در نگاه دین است، بیان داشت: زمانی که یک مدیر نالایق در پست حساسی قرار می‌گیرد بازده کار او می‌شود فساد مالی و دهه‌ها مشکل دیگر، بنابراین شایسته است که در انتصاب هر مدیری ملاک‌های مربوطه لحاظ شود.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

309078

مطالب مرتبط