فارس

استاندار فارس اعلام کرد که در استمرار سفر دکتر محمدباقر نوبخت به این استان و تصویب اختصاص اعتبار به تعدادی از پروژه‌های عمرانی، اکنون اعتبار بسیاری از آنها تخصیص داده شده و مابقی در دست ابلاغ است.
فرمانده یگان ویژه استان فارس خبر داد

اهدای اعضای بدن مامور پلیس فارس به بیماران نیازمند

فرمانده یگان ویژه استان فارس با ابراز تاسف از درگذشت یکی از ماموران جوان این یگان، گفت: با رضایت خانواده، اعضای حیاتی بدن استواریکم "سید رضا حسینی" به بیماران نیازمند دریافت عضو، اهداء می‌شود.
مدیرعامل دفتر تسهیل گری و توسعه محله سعدی شیراز:

تا دو سال آینده سعدی به یک محله مطلوب تبدیل خواهد شد

مدیرعامل دفتر تسهیل گری و توسعه محله سعدی با اشاره به وجود مولفه‌های اولویت دار در این منطقه برای ساماندهی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تا پایان امسال، اظهار کرد: تا دو سال آینده سعدی به یک محله مطلوب تبدیل خواهد شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با اشاره به رخداد طوفان در عصرو شامگاه روز شنبه هشتم شهریور ماه گفت: با بررسی های به عمل آمده 634 هزار و 940 میلیون ریال خسارت به مزارع صیفی از جمله ذرت و برنج ارزیابی و برآورد شده است.
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر شیراز عنوان کرد:

قنات‌های شیراز ثبت ملی می شوند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز از ثبت ملی قنات‌های این کلانشهر خبر داد و گفت: در گذر زمان قنات‌های شیراز، لایروبی نشده یا در مسیر ساخت و ساز قرار گرفته، لذا مسیر قنات‌ها به انحراف رفته است.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خواستار شد

فعال کردن تشکلهای دانشجویی در حوزه زنان و خانواده

دومین نشست تخصصی مشاورین امور بانوان دانشگاه ها با حضور مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و ریاست دانشگاه شیراز به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد .
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس:

کانون «انوار الحسین (ع)» میزبان هشتمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» شد

هشتمین آئین طرح ملی «سه شنبه های تکریم» استان فارس به همت کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» و پایگاه مقاومت «اباعبدالله الحسین (ع)» مسجد «عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)» شیراز با دیدار و تجلیل از خانواده شهیدان «رمضان، منوچهر و قربان سلطانی» برگزار شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز:

بخشی از قوانین شهرداری فرسوده است و منطبق با نیازهای روز نیست

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای شیراز با بیان اینکه بخشی از قوانین شهرداری فرسوده بوده و منطبق با نیازهای روز نیست، تاکید کرد که اغلب قوانین و دستورالعمل‌های موجود، کارآئی خود را از دست داده است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد که علی‌رغم تبلیغات دستگاه رسانه‌ای دشمنان انقلاب، امروز تعامل، وحدت، همدلی و هم‌افزایی بین سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران، در سطحی مثال‌زدنی و مطلوب قرار دارد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس عنوان کرد:

تجلیل از ۱۲۰ هزار رزمنده در چهل سالگی دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس یکی از برنامه‌های شاخص بزرگداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس را تجلیل از ۱۲۰ هزار رزمنده فارس اعلام کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس مطرح کرد:

اجرای ۵ طرح بزرگ خط آهن کشور در فارس

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد که ۵ طرح بزرگ خط آهن کشور در استان وجود دارد که بخشی از آنها اجرا شده و بخشی هم در حال اجرا یا در دست مطالعه است.
آخرین وضعیت مربوط به کروناویروس در استان فارس با حضور آخرین وضعیت مربوط به کروناویروس در استان فارس با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استودیو سلامت فارس اعلام شد. در استودیو سلامت فارس اعلام شد.
رئیس اداره محیط زیست لامرد خبر داد

نذر_طبیعت در لامرد فارس

به همت موسسه نذر طبیعت وطن ما و همکاری انجمن زمین و زندگی علامرودشت عملیات لوله گذاری و آبرسانی به تنگ کنگلی در لامرد فارس در تاریخ 17 شهریور ماه سال جاری انجام شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد:

تجهیز تاکسی‌های شیراز به سیستم پرداخت غیرنقدی تا سه ماه آینده

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد که
تمام تاکسی‌های این کلانشهر به سیستم پرداخت کرایه غیر نقدی با استفاده از کارت شتابی و شهروندی تا سه ماه آینده مجهز می‌شوند.
به همت کارکنان شرکت گاز استان فارس و در راستای عمل به مسئولیتهای اجتماعی، 200 بسته لوازم‌التحریر در مرحله دوم کمک‌های مومنانه تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه عدم تخصیص به موقع اعتبارات و گرانی‌های مواد اولیه موجب شده تا نتوانیم به برنامه پیش‌بینی شده سالانه تجهیز اراضی استان به سامانه آبیاری‌های نوین برسیم، گفت: ٧٠ درصد هزینه‌های سامانه‌های نوین آبیاری بابت لوله است.
سرپرست واحد صنایع کشاورزی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان

راه اندازی مجدد کارخانه ارسن لبن شهرستان ارسنجان

سرپرست واحد صنایع کشاورزی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان طی جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور معاون وزیر کشور،استاندار فارس،فرماندار شهرستان ،سرپرست جهاد کشاورزی ومدیر عامل شرکت تعاونی بهورزان فرهنگی ارسنجان تشکیل شد، خبر از راه اندازی مجدد کارخانه ارسن لبن این شهرستان داد.
دادگاه رسیدگی به اتهامات دو تن از متهمان اخفای درآمد حاصل از فعالیت اقتصادی، فرار مالیاتی و پولشویی در شعبه 101 دادگاه کیفری دو شیراز و به تصدی دادرس این شعبه، قاضی امیر بذرگر، و با حضور متهمان و وکلای آنها، نماینده دادستان و نمایندگان اداره کل امورمالیاتی استان فارس برگزار شد.
سرپرست واحد باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان

کارگاه آموزشی کشت زعفران در ارسنجان برگزار شد

سرپرست واحد باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان از برگزاری کارگاه آموزشی کشت زعفران با همکاری اداره ترویج و مرکز فنی وحرفه ای این شهرستان خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون