استاندار فارس اعلام کرد:

بهره‌برداری ا ز 919 پروژه عمرانی و اقتصادی در فارس

استاندار فارس گفت: به مناسبت هفته دولت 919 پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی و زیربنایی اعتباری بیش از 24 هزار و 900 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
تصویر بهره‌برداری ا ز 919 پروژه عمرانی و اقتصادی در فارس

به گزارش پرسون از فارس، عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تعداد پروژه‌ها سال جاری نسبت به پروژه‌های سال گذشته که 842 پروژه بوده افزایش چشمگیری داشته است.

این مقام ارشد استان بیان داشت: بزرگ‌راه، راه‌های ا صلی، فرعی، روستایی، عشایری، فضا‌های آموزش، پرورش، فرهنگی، هنری، رفاهی، مراکز آموزش عالی و نیز امور بهداشت در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: نیروگاه، پست، خطوط انتقال برق‌رسانی روستایی، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بنیاد مسکن، امور ورزشی، طرح‌های تولیدی، اشتغال‌زایی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری خدمات و مسکن روستایی از دیگر طرح‌هایی که در این هفته افتتاح می‌شوند.

استاندار فارس تصریح کرد: آزادراه شیراز اصفهان با 96 در صد پیشرفت فیزیکی و به طول 225 کیلومتر، و شیراز بوشهر، راه‌اندازی راه‌آهن فارس از اقلید به یزد بااعتباری افزون بر 4 هزار میلیارد تومان، انتقال آب خلیج‌فارس و نیز تأسیس 71 شهر صنعتی طرح‌های عمرانی که در فارس در دست اجرا و بهره‌برداری است.

رحیمی بیان داشت: جلوگیری از برداشت بی‌رویه آب‌های زیرزمینی، مقابله با زمین‌خواری، تأسیس پالایشگاه اتان با هزینه‌ای افزون بر 15 هزار میلیارد تومان در جنوب استان، درمانگاه داراب، جهرم، نی‌ریز از دیگر پروژه‌های اجرایی و عملیاتی است.

334241

مطالب مرتبط