با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر؛

برگزاری مراسم معارفه سرپرست شهرداری فال

مراسم معارفه سرپرست شهرداری فال با حضور رئیس و اعضای شورای شهر و همچنین پرسنل شهرداری برگزار شد.
تصویر برگزاری مراسم معارفه سرپرست شهرداری فال

به گزارش سایت خبری پرسون، در این جلسه قاسم سوانج رئیس شورای اسلامی شهر فال با عرض تسلیت سوگواری سید و سالار شهیدان و عرض خوش آمدگویی و ضمن قدردانی و تشکر از زحمات محمدرضا سلمانپور شهردار سابق فال گفت؛ این برنامه برای معارفه زارعی به عنوان شهردار شهر فال برگزار شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فال با بیان اینکه مهندس زارعی نیروی پا به کار و با تجربه هستند افزود؛ به علت اینکه چارت سازمانی شهرداری فال بسته نشده است می بایست یک نیرو از شهرداری های اطراف که دو ویژگی از لحاظ استخدامی (یعنی پیمانی یا رسمی)باشد انتخاب می کردیم که ما با پالایش و تحقیقات زارعی را انتخاب کردیم که این ایشان مورد تایید همکاران بنده و همچنین عقلا و معتمدین شهر بودند.

سوانج در ادامه بیان داشت؛ با همکاری شورا، شهرداری و مردم می توانیم کارهای عام المنفعه زیادی انجام دهیم که همگان از آن بهره ببرند.

در ادامه، عقیل مندگاری نایب رئیس شورا ، مهدی رمضانی سخنگوی شورا، طاهره ابراهیمی منشی شورا ، عباس ثابت کردار خزانه دار شورای شهر ضمن تشکر از اعضای دوره پنجم و شهردار سابق مطالبی در خصوص شهرداری نوپا شهر فال و انتظارات و برنامه های شورای اسلامی دوره ششم شهر فال مطالبی بیان کردند.

در ادامه این مراسم مصطفی زارعی نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی و معتمدین شهر فال در جهت این سمت مهم بیان داشت؛ باعث خوشحالی بنده است که بتوانم خدمتگزار مردم شریف و شهید پرور شهر فال باشم.

وی در ادامه افزود: با همفکری و همیاری مردم و اعضای شورای اسلامی شهر فال در صدد آن هستیم که پتانسیل ها و توانمندی‌های شهر را بشناسیم و قدمی مثبت در ادامه قدم های مثبت برداشته شده شهر فال برداریم.

سرپرست شهرداری فال اضافه کرد: همینطور که زیبایی های بصری و پتانسیل های درآمدزایی باید اولین اولویت باشد بحث معابر، پارک، بحث عدالت محوری و محله محوری را سرلوحه خود قرار می دهیم.

زارعی در ادامه همچنین روزمه کاری خود را بیان کرد و گفت: در سمت هایی همچون کارشناس جنگل و بیابان اداره منابع طبیعی شهرستان مُهر، کارشناس محیط زیست عسلویه و نای بند، معاون شهرداری خوزی، مسئول فنی شهرداری خوزی، مشاور محیط زیست شرکت آبمعدنی داماش گیلان، مسئول خدمات شهری و فصای سبز شهرداری خوزی، دهیار روستای شهرک امام خمینی(ره) و... توفیق خدمت به مردم را داشته ام.

در ادامه هر یک از کارمندان شهرداری شهر فال نکات و نظرات خود را بیان کردند.

در انتها ضمن قرائت متن حکم سرپرست شهرداری، این حکم به وی تحویل داده شد.

همچنین پس از پایان مراسم، اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر فال به همراه سرپرست و دیگر پرسنل شهرداری با حضور در گلزار شهدای این شهر و غبارروبی و گلباران مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس شهید علی کشتکار اولین شهید سلامت استان فارس، سیدمحمد احمدی استاندار اسبق فارس با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

331871